کانون‌های مساجد کارگاه آموزشی تربیت مربی برگزار می‌کند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

معاون آموزش و پژوهش کانون‌های مساجد کشور از برگزاری کارگاه آموزشی “نگرشی دیگر iبه عفاف و حجاب” خبر داد.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا جعفری با اعلام این خبر، هدف از برگزاری این دوره را تحلیل منطقی و تبیین کاربردی موضوعات و مفاهیم معرفتی تدوین شده در حوزه حجاب و عفاف با iبهره‌گیری از شیوه حل مساله و روش آموزش کارگاهی iبه منظور ایجاد بستر مناسب برای یادگیری و فهم کاربردی علوم و معارف اسلامی عنوان نمود.

جعفری در ادامه، نگرش سازی، راهبردسازی، راهکارسازی و اجرای عملیاتی کارگاه‌های آموزشی “نگرشی دیگر iبه حجاب و عفاف” را از جمله مراحل آموزشی بیان نمود و افزود: این دوره آموزشی در مدت چهار روز و طی چهار نوبت یک و نیم ساعته برگزار می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش کانون‌های فرهنگی و هنری، تفکر فردی و بحث گروهی را دو رکن عمده روش آموزش کارگاهی دانست و با اشاره iبه محتوای فشرده و دقیق آموزش‌های پیش بینی شده، شرط سنی بین ۲۲ تا ۴۰ سالگی، دارا بودن مدرک کارشناسی و یا سطح دو حوزوی iبه انضمام حداقل یک سال سابقه تدریس را از شروط اصلی شرکت در کلاس‌ها اعلام نمود.

وی از حضور ۳۱۸۰ نفر در کارگاه آموزشی “نگرشی دیگر iبه عفاف و حجاب” خبر داد که در مجموع ۲۶۵۵۰ نفر ساعت آموزش زیر نظر استادان و با هدف تربیت مربی نخبه iبه انجام می‌رسد.

این عضو شورای معاونان ستاد عالی کانون‌های مساجد در پایان با اظهار امیدواری از فراگیر شدن این قبیل برنامه‌های آموزشی کاربردی در سطح کشور و نهادینه سازی در دو عرصه محتوا و روش، آموزش مربیان نخبه دینی را گامی موثر در جهتی رشد و تعالی جامعه و تحقق حیات طیبه قرآنی دانست.

دوره‌های آموزشی کارگاهی تربیت مربی برای کارگاه‌های آموزشی” نگرشی دیگر iبه عفاف و حجاب” iبه همت دبیرخانه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و با همکاری موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی برگزار می‌شوند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.