کانون دانشگاهیان نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرد

۲۹ آبان ،

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای نسل‌کشی صهیونیست‌ها در نوار غزه را محکوم کرد.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن این بیانیه ب شرح ذیل است: همزمان با فرا رسیدن ماه خون و حماسه، اراضی اشغالی فلسطین بار دیگر شاهد وقوع جنایاتی است که در سایه سکوت رهبران جهان عرب و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر رخ می‌دهد و برگ سیاه دیگری را در تاریخ سیاسی معاصر جهان رقم می‌زند.

رسالت و مسئولیت دانشگاهیان مستلزم افشای ابعاد مختلف جنایات رژیم صهیونیستی و اخطار درباره پیامدهای خطر گسترش روز افزون «صهیونیسم مسیحی» در خاورمیانه و قلب جهان اسلام است. در این جهت بازخوانی مجدد مواضع و رهنمودهای روشنگر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می‌تواند بار دیگر راهگشای دانشگاهیان جهان در شناسایی عالمانه ریشه‌های این قبیل اقدامات فاشیستی و جنایتکارانه، باشد.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ضمن ابراز انزاجار از سکوت مجامع بین‌المللی در نسل‌کشی مردم مسلمان فلسطین و اعلام همبستگی با مردم بی‌دفاع غزه، با دعوت از دانشگاهیان جهان اسلام به اتخاذ مواضع مشترک در محکومیت جنایات هولناک صهیونیست‌ها از آنان می‌خواهند تا مسئولیت روشنفکری و عملی خود را در دفاع از مظلومان جهان فراموش نکنند و اجازه ندهند در هزاره دانایی هر روز در فلسطین بی‌سابقه‌ترین و وحشیانه‌ترین فجایع بشری در برابر دیدگان بی‌تفاوت مردم جهان به وقوع پیوندد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.