کانون های چهار گانه در محلات غرب تهران شکل می گیرد

۴ کانون آموزش شهروندی ،اندیشه شهر ،علمی و والدین پیشتاز در قالب خانه های علم و زندگی در سرای محلات منطقه ۵ راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه ۵مسعود خسروی  ، معاون اجتماعی وفرهنگی این منطقه با اعلام این خبر گفت: اداره آموزش و مشارکت های شهروندی به منظور ارتقای آموزش شهروندی و جلب هر چه بیشتر مشارکت شهروندان در فعالیت های اجتماعی اقدام به تشکیل ۴ کانون علمی ، اندیشه شهر، آموزش شهروندی و والدین پیشتاز کرده است. این کانون ها در قالب خانه علم و زندگی در سرای محلات فعالیت خواهند کرد.
وی درباره کارکردهای این کانون ها گفت : در کانون علمی که ویژه نخبگان علمی است نخبگان در سطح  محلات  با عضویت در آن به فعالیت های علمی خواهند پرداخت. در کانون والدین پیشتاز روابط صحیح بین والدین و فرزندان ارتقاء داده می شود . در کانون اندیشه شهر نیز شهروندان اداره شهر را تمرین خواهند کرد . در کانون آموزش شهروندی نیز شهروندان با شرکت در کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف آموزش شهروندی آشنا می شوند.
به گفته خسروی  عضویت در این کانون ها محدودیت سنی نداشته  و شهروندان می توانند بر اساس علاقه مندی خود عضو یکی از آنها شوند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.