کاهش ساعات کار اداری در ماه مبارک رمضان از اختیارات قوه مجریه است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس کاهش و یا تغییر ساعات کار اداری در ماه مبارک رمضان و هر زمان دیگر را از اختیارات قوه مجریه خواند و گفت: در این موضوع دولتمردان باید خود به گونه‌ای تصمیم‌گیری کنند که ضمن افزایش بهره‌بری و راندمان، برای کشور صرفه‌جویی هم داشته باشد.

فرج‌الله عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره طرح برخی نمایندگان مبنی بر تغییر ساعت کار اداری در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: تغییر یا کاهش ساعات کار اداری از اختیارات قوه مجریه است.

وی با بیان اینکه این موضوع، آنقدر مهم نیست که مجلس بخواهد به آن ورود کند، تصریح کرد: در این موضوع دولتمردان باید خود به گونه‌ای تصمیم‌گیری کنند که ضمن افزایش بهره‌بری و راندمان، برای کشور صرفه‌جویی هم داشته باشد.

گفتنی است؛ در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه هفته جاری(۱۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم تهران از تهیه و تدوین طرح دو فوریتی تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان خبر داد که بر اساس آن به دولت اجازه داده می‌شود در ماه مبارک رمضان، ساعت کاری را از ۴۴ به ۳۴ ساعت در هفته کاهش دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.