کاهش سه درصدی مصرف برق مشترکان خانگی کشور

۵ م دیماه ،

معاون مدیریت مصرف برق توانیر با اشاره به اینکه اقدامات مدیریت مصرف تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی داشته است،گفت: متوسط سرانه مصرف سالانه بخش تجاری از ۳ هزار و ۹۵۰ به ۳ هزار و ۷۵۰ کیلووات ساعت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، علیرضا احمد یزدی در ششمین کارگروه تخصصی پاسخگویی بار که در شرکت توزیع برق سمنان برگزار شد، با اعلام اینکه متوسط سرانه مصرف سالیانه مشترکین خانگی کشور از ۲ هزار و ۹۵۰ به ۲ هزار و ۵۵۰ کیلووات ساعت تقلیل یافته است، اظهار کرد: سهم مصرف مشترکان خانگی کشور از ۳۳/۳ درصد به ۳۰/۳ درصد کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از انرژی‌های نو برای تامین برق ساختمان‌های اداری یک ضرورت اساسی به شمار می رود. در زمینه استفاده از انرژی‌های نو در کشور اقدامات موثر و مثبتی صورت گرفته و تا به حال ۳ هزار مگاوات درخواست برای احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر در کشور ارائه شده است.

یزدی همچنین ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در زمینه مدیریت مصرف برق در صنعت توزیع برق سمنان بسیار مناسب بوده و بعضی اقدامات انجام شده نیز به عنوان الگو در سایر استان‌ها اجرایی شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.