کاهش شدیدقیمت سکه ودلار،آخرین قیمت ها

بر اساس گزارش های رسیده از میدان فردوسی – مرکز ارزفروشان تهران – قیمت هر دلار آمریکا صبح امروز شنبه در بازار ۲۹۰۰ تومان اعلام شد. براساس این گزارش، برخی از صرافی ها قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۲۵۰۰ تومان نیز اعلام کرده اند. همچنین قیمت خرید هر سکه تمام بهار آزادی نیز از سوی برخی صرافی ها یک میلیون تومان اعلام شد که نشان دهنده کاهش قیمت در این بخش نیز است.

البته بیشتر صرافی های واقع در میدان فردوسی قیمت انواع ارز و سکه را از روی تابلوی خود حذف کرده اند، اما از سویی حضور دلالان و سفته بازان نیز در بازار به نحو چشمگیری کاهش یافته است.

یکی از مراجعه کننده ها به صرافی در پاسخ به این سوالی مبنی بر دلیل فروش سکه خود گفت: من هفته گذشته تعداد ۲۰ عدد سکه هر کدام به مبلغ ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خریداری کردم تا به محض بالا رفتن قیمت ها آنها را بفروشم،حالا که با افت شدید قیمت ها مواجه شده ام اما کسی از من سکه ها را نمی خرد و با ضرر چند میلیونی مواجه شدم.

صرافی های فعال در سطح پایتخت معتقدند طی هفته جاری نرخ ها باز هم در بازار غیررسمی کاهش خواهد یافت و به همین دلیل از خرید ارز و سکه متقاضیان فروش خودداری می کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.