کاهش “صادرات گمرک” بازرگان

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرکل گمرک بازرگان گفت: در هفت ماه اول امسال صادرات گمرک بازرگان نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل کاهش یافته است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علیرضا عباس‌پور مدیرکل گمرک بازرگان گفت: هفت ماه اول امسال صادرات گمرک بازرگان نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل کاهش یافته است.

علیرضا عباس‌پور با اشاره به صادرات کالا از گمرک بازرگان، اظهار داشت: هفت ماه اول سال جاری ۴۰ هزار و ۵۵۲ تن کالا از این گمرک صادر شد.

وی به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از گمرک بازرگان اشاره کرد و گفت: ارزش دلاری کالاهای صادراتی از این گمرک در هفت ماه اول سال جاری ۲۱ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۵۹۸ دلار برآورد شده است.

عباس‌پور با بیان اینکه ۵۹ هزار و ۷۱۳ تن کالا در هفت ماه اول سال قبل از گمرک بازرگان صادر شده است، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها ۳۷ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۱۱۱ دلار بود.

مدیرکل گمرک بازرگان افزود: میزان صادرات کالا از گمرک بازرگان در هفت ماه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی به کاهش وزن و ارزش کالاهای صادراتی از گمرک بازرگان اشاره کرد و اذعان داشت: وزن این کالاها در هفت ماه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۳۲ درصد کاهش یافته است.

عباس‌پور ادامه داد: کاهش ارزش دلاری کالاهای صادراتی از گمرک بازرگان در هفت ماه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۴۱ درصد است.

وی به میانگین ارزش کالاهای صادراتی از گمرک بازرگان اشاره کرد و ابراز داشت: میانگین ارزش کالاهای صادراتی از گمرک بازرگان در هفت ماه اول سال جاری ۵۴۲ دلار گزارش ممتاز به نقل از شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.