کاهش قیمت اوراق تسهیلات مسکن

بینا- قیمت اوراق تسهیلات مسکن در معاملات بازارهای فرابورس، حدود یک درصد کاهش داشت و در مرز ۵۷ هزار تومان مبادله شد.
به گزارش بینا، ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابجایی ۶۸ میلیون اوراق بهادار به ۲۸۳ میلیارد ریال رسید.
بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس بانک دی در بازار دوم با جابجایی ۳۰ میلیون و ۵۹ هزار سهم و با نرخ یک هزار و ۳۷۶ ریال داشت.
کمترین حجم معاملات را افرانت در بازار اول فرابورس با جابجای یک هزار و ۸۰۷ سهم و با قیمت پایانی ۸ هزار و ۶۵۰ ریال کسب کرد.
بیشترین افزایش قیمت را صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود در بازار دوم با افزایش قیمت ۳٫۹ درصد و با قیمت پایانی ۳ هزار و ۳۰۸ ریال در سیستم معاملاتی امروز ثبت کرد.
بیشترین کاهش قیمت را قند شیروان و قوچان در بازار دوم با کاهش قیمت ۵ درصد و قیمت ۱۱ هزار و ۵۱۵ ریال از آن خود کرد.

* حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی
در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق مشارکت مجد با جابجایی ۵۰ هزار و ۲۵۰ برگه داشت.
حجم اوراق دیگر به ترتیب ۲۶ هزار و ۲۴۰ برگه اجاره امید، ۹ هزار و ۵۴۰ برگه اجاره مپنا، ۸ هزار و ۴۵۵ برگه گواهی سپرده انصار، ۶ هزار و ۵۸۰ برگه اجاره سامان، ۳ هزار و ۱۵۰ برگه مشارکت نفت فصلی، ۳ هزار و ۱۳۰ برگه مشارکت نارنجستان، ۳ هزار و ۹۰ برگه اجاره مسکن، ۲ هزار و ۴۶۰ برگه اجاره ماهان، یک هزار و ۹۴۰ برگه مشارکت مسکن مهر، یک هزار و ۱۰۰ برگه اجاره ماهان۲، ۲۹۰ برگه اجاره لیزینگ سینا و ۱۰ برگه اجاره جوپار به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد.

* بازگشایی نماد میدکو و توقف اجاره جوپار
امروز، نماد معاملاتی شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع خاورمیانه پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵ درصد بازگشایی شد. همچنین نماد معاملاتی اوراق اجاره جوپار به منظور پرداخت اجاره بهای ۳ ماهه متوقف شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.