کاهش ۵ تا ۱۲ درصدی قیمت خودرو به دنبال افت ارزش دلار

۰۵ تیرماه ۱۳،

رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل از کاهش ۵ تا ۱۲ درصدی قیمت انواع خودروهای داخلی با کاهش قیمت دلار خبر داد و گفت: در خودروهای وارداتی نیز این هفته بازار با کاهش ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی روبه رو بوده است.

با اشاره به اینکه هم راستای روند نزولی نرخ دلار قیمت انواع اتومبیل های داخلی هم با کاهش قابل توجهی روبه رو بوده است، اظهارداشت: قیمت پژوپارس که پیش از این ۳۸ میلیون تومان به فروش می رسید در حال حاضر باکاهش ۵ میلیون تومان به قیمت ۳۳ میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

وی ضمن بیان این مطلب که قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ از ۴۲ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان رسیده است، افزود: رانا از ۲۲ میلیون تومان به ۲۱ میلیون تومان و خودروی EF7 نیز با کاهش دو میلیون تومانی از ۲۸ میلیون تومان قیمت ۲۶ میلیون تومان را تجربه می‌کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل اضافه کرد: ال ۹۰ هم از ۳۶ میلیون تومان به ۳۳ میلیون تومان و خودروی تیبا از ۲۲ میلیون تومان به ۲۱ میلیون تومان  و مگان از ۹۲ میلیون تومان به ۸۸ میلیون تومان رسیده است.

زمانی افشار با بیان اینکه این روزها با کاهش قیمت دلار تولیدات سایپا ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافته است، تصریح کرد: در محصولات ایران خودرو نیز در وانت پیکان ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را شاهد بوده ایم.

به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل در خودروهای وارداتی نیز این هفته بازار با کاهش ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی روبه رو بوده است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.