کاهش ۱۳ درصدی حوادث رانندگی در مازندران

۱فروردین ۱۳،

کاهش ۱۳ درصدی حوادث رانندگی در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کاهش ۱۳ درصدی حوادث رانندگی در اسفندماه سال۹۱ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به نقل ازممتازنیوز،  از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ”روح الامین قاسمی”جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن تبریک حلول سال نو به تشریح اقدامات و عملکرد فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم وامنیت تعطیلات نوروز پرداخت .  
وی از کاهش ۱۳ درصد حوادث رانندگی در اسفندماه سال ۹۱ خبر داد و افزود:موفقیت پلیس در راستای کاهش تخلفات و حوادث رانندگی را نتیجه ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه و رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی از سوی مردم فهیم استان و مسافران نوروزی دانست.  
سرهنگ قاسمی در ادامه از کاهش ۴ درصدی وقوع جرائم و افزایش ۵۰ درصدی کشفیات جرائم در استان مازندران در اسفندماه سال ۹۱ خبر دادو افزود:پلیس علاوه بر تامین نظم و امنیت مسافران نوروزی، امنیت محله ها و منزل شهروندانی که به مسافرت خارج استان خواهند رفت را نیز تامین خواهد کرد و با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و جرائم برابر قانون برخورد خواهد کرد.  
وی از بکارگیری ۱۳ هزار نیرو در دو شیفت کاری در ایام تعطیلات نوروز در استان خبر داد وافزود:کلیه کارکنان انتظامی استان مازندران در همه بخش های پلیس راهور،پلیس راه، انتظامی استان با تمام امکانات و تجهیزات در خدمت مردم ومسافران نوروزی می باشند.  
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از راه اندازی قرارگاه نوروزی در مرکز استان و ۱۹ شهرستان استان خبر داد و افزود:این تعداد قرارگاه کلیه اقدامات و فعالیت های انتظامی و ترافیکی نوروز را رصد خواهند کرد.

جمعه ۲ فروردین   ۱۱:۲۸

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.