کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در پی تصویب طرح مدیریت کاهش سوانح جاده‌ای

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در بازدید از مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در جریان گزارشات سردار مومنی از فعالیت‌های پلیس راهور ناجا قرار گرفتند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از خانه ملت، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس امروز (سه‌شنبه ۱۹ آذر) دربازدید از مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از وظایف کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بازدید و نظارت از ارگان‌هایی مانند وزارت کشور، ثبت‌احوال و نیروی انتظامی کشور است.

وی ادامه داد: در بازدید امروز از مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، اعضای کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس با فعالیت‌های این مرکز آشنا شده و گزارشات کارکنان این نهاد را از وضعیت ترافیکی کشور استماع کردند.

خجسته ادامه داد: در این مرکز اطلاع‌رسانی دربارهٔ ترافیک کشور به صورت لحظه‌ای است و یکی از کارکردهای مهم این مرکز کاهش ترافیک و اطلاع‌رسانی به موقع به مردم است، به طوریکه تمامی اطلاعات جاده‌ای کشور را علاوه بر مردم در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار می دهد.

رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور یادآور شد: طرح مدیریت و کاهش سوانح جاده‌ای کشور یکی از موضوعاتی بود که در بازدید امروز مطرح شد و در صورت تصویب نهایی آن در مجلس به کاهش ۳۰ الی ۴۰ درصدی تصادفات کشور منتهی خواهد شد.

سردار اسکندر مومنی نیز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، گفت: با توجه به تعاملات صورت گرفته با نمایندگان مجلس امیدواریم مجلس نیز در تصویب طرح مدیریت کاهش سوانح جاده‌ای کشور نهایت همکاری را با پلیس راهور نیروی انتظامی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: طرح زمستانی پلیس راهور کشور از فردا ۲۰ آذرماه آغاز خواهد شد و تا نیمه دوم اسفند ادامه خواهد داشت که در این طرح ظرفیت پلیس کشور افزایش پیدا کرده و خط قرمز ما رعایت قوانین و مقررات و تجهیز ماشین‌ها به وسایل ایمنی خواهد بود، لازم به ذکر است این طرح در استان‌های برفگیر از چند روز قبل آغاز شده است. /

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.