کاهش ۵۰۰ هزار تا ۴ میلیونی قیمت خودرو

۱۹م اسفند ،

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا ۵۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان کاهش می‌یابد.ومدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از انجام توافق با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای کاهش قیمت انواع محصولات این گروه خودروسازی خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا ۵۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان کاهش می‌یابد.ومدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از انجام توافق با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای کاهش قیمت انواع محصولات این گروه خودروسازی خبر داد.

 محمدرضا رحیمی در مراسم رونمایی از سه محصول تازه گروه خودروسازی سایپا گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا ۵۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان کاهش خواهد یافت.

وی افزود: خودروسازی با این کار به بنده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مردم عیدی بدهند.

وی خواستار برنامه‌ریزی برای صادرات ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار خودرو برای سال آینده شد و گفت: خودروسازان با این کار می‌توانند نیازهای ارزی‌شان را خودشان تامین کنند و اضافه آن را نیز به بانک مرکزی بدهند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این برنامه از انجام توافق با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای کاهش قیمت انواع محصولات این گروه خودروسازی خبر داد.

سعید مدنی گفت: اگرچه با شرایط فعلی امکان کاهش قیمت خودرو وجود ندارد اما به منظور تنظیم بازار و عمل به توافقات با وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمتها را در بازار کاهش خواهیم داد.

وی خواستار واگذاری قیمت‌گذاری خودرو به خودروسازان شد و در عین حال افزود: نظارت عالیه از سوی سازمان‌های دولتی بر بازار خودرو همچنان می‌تواند حفظ شود.

به گزارش مهر، شورای رقابت در جلسه عصر امروز یکشنبه خود قرار است چارچوب قیمت‌گذاری خودرو را نهایی و تصویب کند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.