کاپلو: نمی خواهم مربی تیم ملی ایتالیا شوم

سایت گل- فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، احتمال حضورش برروی نیکت مربیگری آتزوری و انتصابش به عنوان مربی جدید این تیم را رد کرده است.

دن فابیو در فوریه سال جاری میلادی و در پی اختلاف نظرهایی که میان او و مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس بر سرپس گرفتن بازوبند کاپیتانی این تیم از جان تری به وجود آمد ،از سمت خود استعفا داد و الان هم به عنوان یکی از نمایندگان یوفا در رقابتهای یورو۲۰۱۲ حضور دارد و با ریزبینی ودقت زیادی بازیهای سه شیر را دنبال کرده و این تیم را تیم خودش نامیده.

کاپلو در گفتگو بارادیو ۲ به بررسی عملکرد تیم ملی ایتالیا زیر نظر چزاره پراندلی پرداخته و اعلام کرده که قصد جانشینی پراندلی را ندارد. کاپلوی ۶۶ ساله دراین باره گفت:« من قبلا هم گفته ام و الان تکرار می کنم. علاقه ای ندارم که مربی ملی شوم. نکته دیگر هم این است که سن و سال من بالا رفته. من همیشه فکر می کردم که ایتالیا قدرتمندتر از سایر تیمهاست؛ چون من در لهستان بازی ایتالیا مقابل اسپانیا را از نزدیک تماشا کردم.کافی است که فلان نتیجه و فلان نتیجه رقم بخورد؛ بلافاصله گزارشهایی مملو از انتقاد نوشته می شود که بی پایه و اساس و نامربوط است. ایتالیا تیم خوبی دارد که می واند نمایش خوبی داشته باشد.»

ایتالیا در مرحله یک چهارم پایانی یورو۲۰۱۲ باید مقابل انگلیس به میدان برود. کاپلو زمانی این گفتگو را انجام داد که حریف تیم ملی کشورش در مرحله بعد مشخص نبود و ازهمین رو نظرش را درمورد هر دو حریف احتمالی ایتالیا ابراز کرد:« فرانسه تیم خلاق تری است ولی تیم ملی انگلیس هم اعتماد به نفسش را بازیافته و همان طور که باید، بازی می کنند. اینها، همان بازیکنانی هستند که من انتخابشان کرده بودند. من با روی هاجسون صحبت کرده ام و از اوضاع راضی و خوشحالم.»

کاپلو نظرش را در مورد استفاده از کاسانو و بالوتلی در خط حمله ایتالیا ابراز کرد. دن فابیو در تیمهای رم و رئال مادرید ، مربی کاسانو بوده.او دراین باره گفت:« کاسانو به بلوغ رسیده ولی کاسانو….من اخیرا بازیهای او را در زمین دیده ام. در بازی با ایرلند جلوی دهانش را گرفتند و این اقدام هوشیارانه ای بود. البته او از نظر تاکتیکی یکی از باهوش ترین بازیکنان دنیاست. اگر من او را در رختکن تیمم داشتم، هیچ مشکلی به وجود نمی آید؛ چون من انسان رکی هستم و فکر می کنم که بالوتلی هم رفتارهای مستقیم و صادقانه را ترجیح می دهد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.