کاپیتان آینده استقلال کدام ستاره خواهد بود؟؟

 علی فتح الله زاده قول آبی پوش شدن نکونام را داده و می گوید فرهاد مجیدی هم به زودی  پیراهن شماره۷ خود را پس می گیرد. حالا و با نزدیک شدن به زمان حضور این دو ستاره که تیم آبی ها را به یکباره به لقب کهکشانی شان بر می گردانند بحث کاپیتانی داغ خواهد شد و شاید سید مهدی رحمتی که تازه به این عنوان رسیده خیلی زود بازوبند را پس بدهد.
در این میان وقتی صحبت پیوستن نکو به استقلا ل جدی شد اهالی باشگاه و حتی  امیر قلعه نویی صراحتا اعلام کردند بازوبند را به جواد می دهند تا نکو هم کاپیتان اول تیم ملی باشد هم استقلال .بعدتر که بحث مجیدی داغ شد ابهام درباره صاحب بازوبند کاپیتانی بیشتر شد و این درحالی رخ داد که مجتبی جباری کاپیتان آبی ها در بسیاری از بازی های فصل قبل هم در روز پایانی نقل و انتقالات به تیم برگشته بود.

مهدی رحمتی که در بازی اول بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بست بعد از این مسابقه در مصاحبه اش گفته بازوبند را به مجیدی می دهد و نامی از نکونام نبرده است.ازطرفی باید دید تصمیم نهایی قلعه نویی برای بازوبند چیست وآیا او نکو را به فرهاد ترجیح می دهد یا نه.

شاید رابطه سرمربی با ستاره های تازه بازگشته به تیمش نقش اصلی را در انتخاب کاپیتان اول تیم بازی کند هر چند اگر نکو کاپیتان شود و مثل سید جلال در اولین بازی رسمی برای تیمش بازوبند را به بازو ببندد چندان صورت خوشی پیدا نکند آبی ها برای تکرار نکردن کار عجیب قرمزها تصمیم دیگری بگیرند.
شما کدام یک از این چهار ستاره را برازنده‌ی بازوبند استقلال می‌دانید ؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.