کاکا، گزینه ایده آلی برای گالاتاسرای است

    فاتح تریم، مربی کنونی گالاتاسرای و سرمربی سابق تیم ملی ترکیه در رقابت های یورو۲۰۱۲ در نشست سالانه مربیان یوفا شرکت داشت و روز ۴شنبه در کنار مورینیو و سایر مربیان سرشناس اروپایی دراین نشست حضور داشت. او در آن جلسه، فرصت را غنیمت شمرد تا درمورد کاکا، سوالاتی ازمورینیو بپرسد. این طور به نظر می رسد که ستاره برزیلی، به شدت نظر مثبت تریم را به خود جلب کرده است.

تریم در صحبت هایی به روزنامه کوریره دلوسپورت گفت:« من مدتهاست به کاکا فکر می کنم. او بازیکنی است که همیشه مرا به خود جلب می کند؛ چون کاکا بازیکن بزرگی است. او گزینه ایده آلی برای گالاتاسرای خواهد بود و از همین رو، من نظرم را با رئیس باشگاه درنظر گذاشتم. او هم نظری مشابه با نظر من داشت و به نظر او هم کاکا می تواند خرید خوبی برای تیم ما باشد.»

این درحالی است که بازار نقل و انتقالات تابستانی درترکیه ۴ شنبه گذشته به پایان رسید ولی فاتح تریم، حاضر است برای جذب کاکا تا زمستان صبر کند. این درحالی است که کاکا هفته گذشته به گلوبوسپورته گفته بود که نمی خواهد وزنه ای اضافی بردوش رئال باشد.

فاتح تریم که تجربه هدایت تیم ملی ترکیه و باشگاه میلان رانیز در کارنامه ورزشی اش داشته در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره که می داند که جذب کاکا کار اسانی نخواهد بود:« کاکا قرارداد مهمی دارد ولی حرف آخر را خودش می زند.»

هنوز سه فصل دیگر از قرارداد کاکا با رئال مادرید باقی است و او سالانه مبلغ ۹ میلیون یورو به صورت خالص از باشگاه مادریدی دریافت می کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.