کتابخانه مشارکتی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی و نوسازی راه اندازی می شود

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛

خبرگزاری آریا-تفاهم نامه همکاری امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی امضا شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، تفاهم نامه همکاری فی مابین مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی وابسته به سازمان نوسازی شهر تهران و امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با موضوع مشارکت سازمان و دانشگاه در راه اندازی و اداره کتابخانه مشارکتی در محل دانشگاه به امضا رسید.
در این مراسم که با حضور محمد دکامئی مدیر امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ذبیح الله زارع نماینده مدیر عامل و مدیر اجرایی دانشگاه، برگزار شد، تفاهم نامه مذکور به امضا رسید و مقرر شد، طی فرآیند سه ساله همکاری، تجهیز کتابخانه به منابع تخصصی معماری و شهرسازی، اتصال کتابخانه دانشگاه به شبکه کتابخانه های سازمان (tilib.ir) و تهیه نشریات و مجلات مورد نیاز از طریق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام پذیرفته و در عوض امکان استفاده از کلیه خدمات موجود برای اعضای شبکه کتابخانه های سازمان و دانشگاه فراهم شود.
همچنین دو طرف برای همکاری در زمینه های مختلف از جمله همکاری های متقابل فرهنگی، اطلاع رسانی و تبادل خبرها، برگزاری فعالیت های مشترک فرهنگی، ادبی و مسابقات کتابخوانی متعهد شدند.
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با دارا بودن بیش از ۸۰ کتابخانه در نظر دارد تا با افزایش کمی و کیفی تعداد مراکز و تنوع منابع و خدمات قابل ارائه در این کتابخانه ها با توجه به ظرفیت های موجود در سطح شهر، در قالب تفاهم نامه، مشارکت و همکاری های فرهنگی با مرکز علمی، فرهنگی و اجتماعی به گسترش شبکه کتابخانه های زیرمجموعه خود و ارائه خدمات بهتر به شهروندان بپردازد.
 


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.