کتابخانه واحد علوم و تحقیقات به کتاب‌های دکتر باستانی پاریزی مزین می‌شود

دکتر حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد با دکتر باستانی پاریزی مورخ و استاد تاریخ دیدار کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار که حجت‌الاسلام و المسلمین دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات نیز حضور داشتند، دکتر میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد، خطاب به دکتر باستانی پاریزی، گفت: شما نه تنها باعث افتخار سیرجانی‌ها و بلکه باعث افتخار همه مردم ایران هستید.

وی با بیان این که محبت شما در قلوب مردم سال‌هاست که وجود دارد، افزود: خدا را شاکرم که امروز توانستم در معیت حجت‌الاسلام والمسلمین دعایی در خدمت شما باشیم، امروز یکی از روزهای خوب زندگی من به شمار می‌رود.

وی با ابراز خرسندی از این که همشهری دکتر باستانی پاریزی است، اظهار داشت: تصمیم داریم کتابخانه واحد علوم و تحقیقات را که یکی از بزگترین کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی است، به کلیه آثار شما مزین کنیم تا دانشجویان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

میرزاده همچنین از دکتر باستانی پاریزی دعوت کرد تا با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری علمی و تحقیقاتی داشته باشند.

در این جلسه استاد باستانی پاریزی ضمن تشکر از سرپرست دانشگاه آزاد، ضمن اهدای یک جلد از تالیفات خود به وی، برای همکاری علمی و تحقیقاتی با دانشگاه آزاد اسلامی قول مساعد داد.

شایان ذکر است، استاد باستانی پاریزی، استاد تاریخ و ادبیات فارسی دانشگاه تهران و از چهره‌های ماندگار و صاحب بیش از ۷۰ اثر علمی و تحقیقاتی است که هریک از آثارش چندین بار تجدید چاپ شده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.