کتاب خانه ی نمایشگاه مطبوعات در غرفه ی نهاد کتاب خانه های عمومی افتتاح شد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

کتابخانه ی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با هدف ارائه کتاب هایی در همه ی زمینه های تعریف شده به غرفه های حاضر در نمایشگاه در غرفه ی نهاد کتابخانه های عمومی افتتاح شد.

امیر حسن خواجوی، مدیر کل روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی در گفتگو با خبرنگار بخش ادبیات  باشگاه خبرنگاران؛  ؛با اشاره به این که نهاد کتابخانه های عمومی در حال حاضر اقدام به انجام طرح کتابخانه ی نمایشگاه کرد گفت: در این طرح کتاب های قرار گرفته در ویترین کتابخانه ی نمایشگاه در آغاز فعالیت روزانه ی غرفه ها در اختیار آن ها قرار گرفته و در پایان روز به ویترین بر می گردند.

وی افزود: از اقدامات دیگر نهاد کتابخانه های عمومی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها می توان به طرح عضویت خبرنگاران در کتابخانه های عمومی اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: طرح عضویت خبرنگاران در کتابخانه های عمومی به معنای عضویت آن ها در ازای ارائه ی کارت خبرنگاری است.

مدیر کل روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی در ادامه به برگزاری نشست های روزانه در نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از غرفه ی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نمایشگاه مطبوعات به ارائه آثاری در زمینه ی کاریکاتور به مخاطبان در قالب نمایشگاهی کوچک اختصاص داده شده است.

همچنین؛در نگاه نخست به غرفه ی نمایشگاهی نهاد کتابخانه های عمومی قسمتی با عنوان ” مشرق نشریه تخصصی کتاب و کتابدار ” به خوبی دیده می شود.

گفتنی است؛ همه روزه در ساعت ۱۴ تا ۱۵ نشست هایی با موضوعات ” تاریخ، کتاب، رسانه ” هنر کتاب ، رسانه ” ، غرب ، کتاب ، رسانه ، کودک ، کتاب، رسانه ” و ” جامعه ، کتاب ، رسانه ” د ر غرفه ی نهاد کتابخانه های عمومی واقع در شبستان اصلی درب ورودی نوزده ، راهروی اصلی شبستان ، روبروی غرفه ی روزنامه ایران برگزار می شود./ص

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.