کتک کاری در تمرین پرسپولیس / تماشاگران خشمگین این بار زورشان به نگهبان نگون بخت رسید

به گزارش خبرآنلاین ؛ طرفداران پرسپولیس در تمرین عصر امروز این تیم جنجالی جدید به پا کردند. آنها که به دلیل اتفاقات روی سکوی ورزشگاه درفشی فر که دو روز قبل رخ داده بود ، این بار هم اجازه حضور در تمرینات را نداشتند ، برای ورود به محل تمرین شعارهایی را علیه مسئولان باشگاه و نزدیکان سردار که در تمرینات حاضر بودند سر دادند. این روند با ازدحام برای ورودشان به ورزشگاه افزایش پیدا کرد و حاصلش شکسته شدن دست یکی از نگهبانان مجموعه بود.

تماشاگران خشمگین با حمله به مامور حراست ورزشگاه توانستند وارد محوطه ورزشگاه شوند و برای دقایقی از پشت فنس ها ، تمرین را نگاه کنند اما حضور ماموران انتظامی سبب شد تا جمعیت بار دیگر متفرق شوند. نگهبان مصدوم که دستش شکسته شده برای مداوا به بیمارستان میلاد منتقل شد.

از زمان حضور رویانیان و برای کنترل هرچه بهتر تمرینات تیم ، تماشاگران دو روز در هفته به تمرینات راه داده می شوند اما به نظر می رسد این روزها دو دستگی میان گروهی از لیدرها که دیگر مسئولیتی در تیم ندارند با لیدرهای شخصی تعدادی از بازیکنان جوی را علیه تیم به راه انداخته است. جوی که قصدش تخریب پرسپولیس است. اتفاقاتی که سال قبل هم سکوهای آزادی را به چالشی برای پرسپولیس بدل کرده بود و حالا دغدغه بزرگ هواداران یکی از پرطرفدار ترین تیم های ایران ، این است که شاید باری دیگر به کار تیمی سرخ ها لطمه بزند.

این اتفاقات درحالی می افتد که تمرینات استقلال ، دیگر تیم پرطرفدار تهرانی در سکوت مطلق و بی خبری در حوالی آنتالیای ترکیه برگزار می شود.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.