کتیرایی: مهدیزاده تا ثانیه آخر جنگید و حقش طلا بود

۰۴م آذر ،

پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی کاراته توسط امیر مهدی زاده در وزن ۶۰- کیلوگرم، مربی تیم ملی گفت : او تازه راه مدال گرفتن در مسابقات جهانی را یاد گرفته و سالها می تواند مدال آوری کند.

علیرضا کتیرایی در گفت و گو با خبرنگاراعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به پاریس اظهار کرد: امیر مهدی زاده مسابقات جهانی را بسیار خوب و با قدرت آغاز کرد و مسابقه به مسابقه هم بهتر شد. او در دیدار فینال در تمام لحظات از حریف پیش بود و روی او فشار می آورد. امتیازاتی هم که از دست داد روی اشتباهات خودش بود. او تا ثانیه آخر جنگید و حقش طلا بود.

وی افزود: این قهرمان ارزنده ایران در این مسابقات عالی و با انگیزه کار کرد و در تمرینات هم مصمم بود. هر کسی در این مدت او را می دید می گفت که حقش مدال طلاست و او برای کسب مدال دیگری به فرانسه نیامده بود.

مربی تیم ملی که کار هدایت مهدی زاده در دیدار فینال را برعهده داشت با اشاره به اینکه حریف برزیلی مهدی زاده بسیار قدرتمند بود گفت: او قهرمان دوره قبل بود اما مهدی زاده بدون توجه به نام او با قدرت ظاهر شد و حریف را شکست داد. او راه مدال آوری را یاد گرفته و می تواند سالها برای ایران مدال بگیرد و این توانمندی را دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهدی زاده می تواند جای روحانی در این وزن را گرفته و مدال خود را تکرار کند و مانند روحانی تنها به یک مدال بسنده نکند؟ ادامه داد: این مدال طلا برای مهدی زاده تمام شد و او باید به فکر آینده باشد. او می تواند در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آلمان بازهم مدال آور باشد. او می تواند جزو کسانی باشد که مدال طلای جهانی خود را تکرار می کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.