کدام جاده‌های کشور همچنان مسدودند؟

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جاده های دارای انسداد و محدودیت تردد به علت بارش برف و بروز کولاک را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محورهای شریانی مسدود شده در پی مداخلات جوی روزگذشته، گفت: در استان خراسان شمالی محور چمن بید –گرمه و استان سمنان محورهای جندق –معلمان ، دامغان-سمنان ، سمنان –فیروزکوه ، شهمیرزاد-سمنان ، چشمه علی –کیاسر به دلیل بارش برف، بروز کولاک و کاهش میدان دید رانندگی و پایین آمدن ضریب ایمنی تردد مسدود هستند.

وی با بیان اینکه در استان‌های تهران و البرز آزادراه غدیر به دلیل مشابه مسدود است، ادامه داد: در استان گلستان محورهای شاهرود-توسکستان و آزادشهر –شاهرود مسدود بود و در استان های مازندران و البرز نیز محور کرج-چالوس همچنان مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت محورهای استان مازندران و شرق استان تهران نیز گفت: محور های هراز و فیروزکوه در پی بارش برف و کاهش سطح میدان دید، همچنان مسدود است. در استان آذربایجان شرقی نیز محور زنجان –تبریز و در استان قزوین هم محورهای قزوین –زنجان و بوئین زهرا –ساوه مسدود است.

به گفته شیرانی، در استان خراسان رضوی نیز محورهای کلات – مشهد ، کلات – درگز ، قوچان درگز، سبزوار-جوین و جعغتای ، سرولایت-نیشابور، سرولایت-قوچان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با تاکید بر اینکه برای تردد از ارتفاعات و جاده‌های برفگیر همراه داشتن تجهیزات زمستانی و به ویژه زنجیر چرخ الزامی است، گفت: اما توصیه پلیس این است که شهروندان به هیچ عنوان برای سفر برنامه ریزی نکرده و زمان بازگشت خود را نیز به روزهای آتی موکول کنند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.