کرانچار:هواداران‌برای جشن‌قهرمانی به آزادی‌بیایند

۱۰اردیبهشت،

 زلاتکو کرانچار پس از پیروزی ۳ بر یک برابر الغرافه قطر در نشست خبری اظهار داشت: مسابقه خوبی را برگزار کردیم و می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم با این حال با یک پیروزی از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کردیم، الغرافه هم بازی جوانمردانه‌ای انجام داد و به آنها تبریک می‌گویم. ما با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه بازی کردیم. در این میدان بازیکن جوانی مثل علی کریمی به میدان رفت که خوب درخشید، امین جهان عالیان با وجود آنکه بازیکن جوانی است توانسته خود را به سطح بالای استاندارد برساند.

وی ادامه داد: باید یادآوری کنم که عدم صعود سپاهان به برنامه‌ریزی سازمان لیگ مربوط می‌شود، ما بعد از یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای مقابل الاهلی بازی کردیم که همان بازی که بازیکنان ما خسته بودند سبب عدم صعود ما شد و آن برنامه‌ریزی فشرده سبب شد تیم ما سرکوب شود. ما با اختلاف یک امتیاز صعود نکردیم با این حال همچنان در فینال جام حذفی هستیم و در لیگ برتر مدعی قهرمانی، پس می‌توانیم به خودمان نمره قابل قبول بدهیم.

کرانچار تصریح کرد: برنامه فشرده تیم من را خسته کرد، امروز هم با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها بازی کردیم، نویدکیا و حاج‌صفی مصدوم بودند به همین دلیل ریسک نکردیم و آنها را بازی ندادیم. با نظر پزشک ممکن است از آنها از ابتدا در دیدار با پرسپولیس استفاده کنیم.

وی در مورد حضور کم هواداران سپاهان در بازی امشب گفت: این یک بازی تشریفاتی بود و هواداران نیامده بودند اما بازی شنبه در آزادی یک فینال است و از آنها می‌خواهم که به ورزشگاه آزادی بیایند و سهمیه خودشان را در ورزشگاه آزادی تکمیل کنند تا جشن قهرمانی بگیریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.