کرانچار: جباری تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نمی‌گیرد/ به دنبال راهی برای برد در آزادی هستیم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سرمربی سپاهان می‌گوید امسال تیمش نسبت به فصل قبل بهتر شده است.

به گزارش ممتاز؛ زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران گفت: «برای فوتبالدوستان چیزی جالبتر از این نیست که دو قطب بزرگ به مصاف هم بروند. هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند اما تاکتیک‌هایشان متفاوت است. من مطمئن هستم سپاهان امسال قوی‌تر شده. با اضافه شدن احمدی، حمودی، جباری، کریمی و افشین، تیم کامل‌تری داریم. این نفرات با حضورشان سطح کیفی بازی را بالا می برند. فردا فقط سوکای را در اختیار ندارم.»
کرانچار در پاسخ به این سوال که تیمش در نظرسنجی برنامه نود تیم سوم برتر نقل و انتقالات معرفی شده گفت: «در پست هافبک راست علی حمودی را گرفتیم. در مرکز و قلب دفاع از نظر کیفی بهترین نیروها را اضافه کردیم. چون نویدکیا اکثرا مصدوم بود، جباری را آوردیم که جایگزین خوبی است. رحمان احمدی هم امنیت خاصی را در دروازه ما ایجاد کرد. امسال به نظرم فولاد خوزستان به صدر جدول نزدیک می‌شود. اما تراکتورسازی ضعیف‌تر از پارسال شده است. با این حال آن‌ها می‌توانند به جمع مدعیان اضافه شوند.»
سرمربی سپاهان در مورد حضور مجتبی جباری در مسابقه فردا و حواشی احتمالی آن گفت: «مجتبی بازیکن محبوب استقلال بوده. او بازیکن بزرگی است و تحت تاثیر فشار و جو ورزشگاه قرار نمی‌گیرد. کار برای او آسان نیست. شاید هواداران هم واکنش نشان دهند. ما سعی می‌کنیم با تکیه به کار تیمی و قدرت بازیکنان، به دنبال راهی برای برد در آزادی باشیم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.