کرانچار: قول قهرمانی نداده ام

    زلاتکو کرانچارکه به همراه تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اردوی ترکیه بسر می برد، گفت: من تاکنون در هر تیمی که فعالیت کرده ام ، قول قهرمانی نداده ام ، ولی تمام تلاش خود را انجام خواهم داد که در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران،علاقمندان به فوتبال ، بازی های خوبی را از تیم سپاهان مشاهده کنند و این تیم همچنان به عنوان یکی از تیم های مدعی قهرمانی در جمع تیم های برتر ایران باقی بماند.

وی هدف از تشکیل اردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان ، قهرمان فصل گذشته لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران در ترکیه را ، ایجاد هماهنگی میان بازیکنان جدید و قدیم این تیم عنوان کرد .

کرانچارگفت : تلاش داریم در مدتی که در ترکیه بسر می بریم ، ضمن انجام تمرینات بدنسازی و تاکتیکی، هماهنگی لازم را بین بازیکنانی که به تازگی به این تیم پیوسته اند و دیگر بازیکنان ایجاد کنیم .

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به رفتن بازیکنانی همچنین رحمان احمدی، سید جلال حسینی ومحسن بنگر از تیم سپاهان اظهارداشت : ما در این فصل این سه بازیکن کلیدی خود را که جزوبهترین های تیم سپاهان بودند از دست دادیم. ولی بااین وجود با بازیکنانی جدیدی که در اختیار گرفتیم تلاش می کنیم که خلا آنان در تیم سپاهان مشاهده نشود.

وی درادامه گفت:افزون بر آن ، ما در این فصل شماری از بازیکنان جوان تیم های پایه سپاهان را به جمع بازیکنان این اضافه کردیم و این امر سبب می شود که میانگین سنی بازیکنان کاهش یابد.

این بازیکنان آینده ساز تیم فوتبال سپاهان خواهند بود و در آینده حرفهای بسیاری برای گفتن خواهند داشت.

کرانچار درباره دوشکست تیم فوتبال سپاهان برابر تیم نفتچی جمهوری آذربایجان وچسکا بلغارستان اظهارداشت:بازیکنان تیم فوتبال سپاهان دوران بدنسازی خود را می گذرانندوفشار بسیاری را تحمل می کنند، این بازیکنان از نظر بدنی خود را برای شرکت در لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران و پیکارهای آسیایی آماده می کنند وبه همین خاطر نتایج دیدارهای دوستانه چندان اهمیت ندارد.

وی درباره وضعیت ” برونو سزار” بازیکن برزیلی تیم سپاهان گفت : این بازیکن از یکی از تیم های قدرتمند امارات عربی متحده پیشنهاد دارد و این بستگی به مسوولان باشگاه سپاهان دارد که بخواهند این بازیکن را نگهدارند و یا به او رضایت نامه بدهند.

کرانچاربه حضور تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کردوگفت : با پایان گرفتن اردوی ترکیه و ادامه تمرینات دراصفهان، ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا حضوری قدرتمند در این لیگ داشته باشیم .

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.