کرایه ها از صبح ۲۶ تیرماه گران شد، شما امروز چقدر کرایه تاکسی اضافه دادید؟

به گزارش خبرآنلاین؛ پس از ۴ ماه کشمکش میان شهرداری تهران و استانداری، بالاخره ابتدای این هفته اعلام شد که دولت هم با افزایش کرایه ها موافق است و تا پایان هفته نرخ کرایه های جدید اعلام می شود.

اما از امروز صبح، برچسب های افزایش کرایه ها در برخی تاکسی ها نصب شد و ایستگاه های مترو هم پول بیشتری بابت بلیت دریافت می کردند.

این درحالی است که مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جلسه غیرعلنی روز گذشته شورا از اجرای تدریجی مصوبه افزایش کرایه ها حرف زد. اما هیچکدام از مقامات مسئول زمانی برای اجرایی شدن این مصوبه اعلام نکرده بودند که صبح امروز مسافران مترو با اعلام نرخهای جدید مترو از بلندگو روبرو شدند.

همچنین در برخی از خطوط تاکسیرانی نیز برچسب قیمت جدید سال ۹۱ چسبانده شده بود که عدم اطلاع رسانی سبب درگیری مسافران تاکسی با رانندگان خطی و غیره شد.

براساس مصوبه شورا نرخ کرایه‌های تاکسی بین ۸ تا ۱۵ درصد و متوسط افزایش قیمت بلیتهای مترو ۱۲ درصد افزایش داشته است.

از سوی دیگری محمد احمدی بافنده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تایید افزایش نرخ کرایه ها از صبح امروز، به مهر گفت: از بعد از ظهر دیروز کار نصب نرخهای جدید را در ایستگاههای تاکسی آغاز کرده ایم و در حال اطلاع رسانی به مسافران و رانندگان تاکسی از نرخهای جدید هستیم.
او گفت: بنا به اجازه شورا از ۲۵ تیرماه کرایه های تاکسی بر اساس میزان مصوبه شورا افزایش پیدا کرده که از ظهر دیروز کار نصب برچسبهای قیمت کرایه های جدید در پایانه های تاکسی آغاز شده است. بزودی در همه تاکسیها برچسبهای جدید نصب می شود و تاکسیمترها نیز بر اساس نرخ جدید تنظیم می شوند.

افزایش کرایه ها درحالی اتفاق افتاده است که دولت اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها را متوقف کرده است.

خبرآنلاین، از کاربران خود می خواهد بنویسند امروز چقدر بیش از روزهای دیگر بابت کرایه تاکسی و اتوبوس پرداخت کرده اند و کرایه مسیرهایی که هر روز تردد می کنند، از ابتدای سال چندبار اضافه شده است.

این مقایسه را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.