کرسی‌های آزادفکری شور و نشاط را به فضای دانشگاه باز می‌گرداند

دلفاردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

دبیر کل اتحادیه دانشگاه آزاد گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری با کیفیت کرسی‌های آزاداندیشی شور و نشاط سیاسی و انتخاباتی به فضای دانشگاه‌ها بازگردد.

حامد دلفاردی دبیر کل اتحادیه دوم دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به اینکه تشکل‌های دانشجویی طی سال‌های گذشته درصدد برگزاری هر چه با کیفیت‌تر کرسی‌های آزاد اندیشی بوده‌اند، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست‌جمهوری و گرم شدن فضای رقابتی در جامعه و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها؛ برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند تاثیر بسزایی در بالا بردن سطح آگاهی‌های سیاسی دانشجویان داشته باشد.

دبیر کل اتحادیه دوم دانشگاه آزاد در  ادامه افزود: متاسفانه انتخابات سال ۸۸ و فتنه شوم دشمنان نظام باعث شد تا قشر دانشجو توجه کمتری نسبت به مسائل سیاسی کشور داشته باشند لذا امیدواریم که با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی شور و نشاط سیاسی و انتخاباتی به فضای دانشگاه‌ها بازگردد.

این فعال دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی که از امسال در دستور کار قرار گرفته قشر دانشجویان باید ظرفیت‌های سیاسی خود را بالا برده و تمام تلاش خود را به  کار گیرند تا انتخاباتی سالم و به دور از هیاهو برگزار شود که این امر می‌تواند باعث باز شدن فضای سیاسی کشور شود.

انتهای پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.