کروش در برزیل به دنبال محل اقامت تیم ملی/ ایران در کنار برزیل و فرانسه اردو می زند؟

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – ایسنا نوشت:

کارلوس کروش در فاصله کمتر از یکسال تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۴ با سفر به برزیل از امکانات باشگاه آتلتیکو پاراننسه در ایالت کوریتیبا دیدن کرد.
کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران که صعودش به جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل قطعی شده است در سفری به کشور برزیل از امکانات تمرینی این کشور و باشگاه اتلتیکو پاراننسه دیدن کرد. کروش در این سفر همچنین دیداری را نیز با آنتونیو لوپس دوست قدیمی خود داشت که در تیم آتلتیکو پاراننسه به عنوان مربی مشغول به کار است.
به نقل از پایگاه خبری پارانا ، همراه کروش در این ملاقات دومنیک هورچ مسئول سرویس فیفا به تیم‌های صعود کرده به جام جهانی و نماینده امور ویژه جام جهانی ۲۰۲۴ بودند.
کارلوس کروش که هدایت تیم‌هایی چون اسپورتینگ- ناگویا- رئال مادرید – تیم ملی امارات- آفریقا جنوبی – پرتغال و ایران را در کارنامه خود دارد پس از بازدید از باشگاه آتلتیکو پاراننسه گفت : آنچه در این باشگاه دیدم نظرم را جلب کرد. زیرا هدف من در این دیدار بررسی شرایط تمرینی در این باشگاه، امنیت و تغذیه مناسب بود.
کروش و همراهانش در این دیدار از تمامی امکانات آتلتیکو پاراننسه از جمله اتاق پزشکی- بخش روانشناسی- استخر – زمین تمرین – خوابگاه و بخش های دیگر دیدن کردند.
به گفته ماریا سلسو کانها یکی از مسوولان وزارت کشور برزیل تاکنون سران ۱۰ تیم ملی از امکانات ورزشی ایالت کوریتیبا دیدن کردند. این کشور ها شامل فرانسه، روسیه، مکزیک، ژاپن، آمریکا و ایران می باشند. این به این معناست که امکانات ما در این ایالت کیفیت خوبی دارد و تیم های بسیاری قصد دارند برای حضور در جام جهانی برزیل در این ایالت اقامت کنند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.