کروش: یونایتد به زودی به روند خوب خود باز خواهد گشت/ فرگوسن به خاطر علاقه‌اش به ورزشگاه می‌رود

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – ایسنا نوشت:

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران با اعلام این که منچستریونایتد به زودی به روند پیروزی‌های خود باز خواهد گشت، می‌گوید طبیعی است که فرگوسن برای تماشای بازی‌های منچستر به ورزشگاه می‌رود.
کارلوس کروش معتقد است که حضور سر آلکس فرگوسن در ورزشگاه و دیدن بازی‌ منچستر یونایتد فشاری را روی دیوید مویس نمی‌آورد و او فقط به خاطر علاقه‌اش برای تماشای بازی‌های منچستر به ورزشگاه می‌رود.
کروش که شایعات حضورش در کنار دیوید مویس در هفته‌های قبل به گوش رسیده است، در گفت‌وگو با رادیو “بی‌بی‌سی” دربارهٔ حضور سرآلکس فرگوسن در ورزشگاه‌ها و دیدن بازی‌های منچستر گفت: من انتظار دارم که فرگوسن برای تماشای بازی‌های منچستر به ورزشگاه برود. آیا شما انتظار دارید که سربابی چارلتون برای دیدن بازی‌های منچستر به ورزشگاه نرود؟ حتی من هم اگر بخواهم می‌توانم بازی‌های منچستر را از نزدیک ببینم و این سبب خاصی جز دوست داشتن این باشگاه نیست. فرگوسن علاقه بسیاری به منچستر دارد و من مطمئنم که هواداران منچستر نیز دوست دارند که فرگوسن را در ورزشگاه ببینند.
کروش که در فصول ۲۰۰۳- ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ به عنوان دستیار سرآلکس فرگوسن در تیم منچستریونایتد فعالیت می‌کرد از دیوید مویس، سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد حمایت کرد و معتقد است که مسئولان منچستر باید برای موفقیت مویس به او زمان بدهند.
کروش دربارهٔ نتایج منچستر در این فصل می‌گوید: البته هیچکس در این دنیا و در دنیای فوتبال وقتی شکست می خورد از آن نتیجه‌ راضی نیست و طبیعی است که هواداران منچستر از نتایج کسب شده تیم‌شان رضایت نداشته باشند. هیچکس انتظار کسب این نتایج را از سوی منچستر نداشته است. قطعا باید این شرایط را پذیرفت. دیوید مویس هم از این شرایط خوشحال نیست. نباید بازیکنان و مربی را مقصر وضعیت فعلی منچستر دانست. بازیکنان منچستر انگیزه بسیاری دارند تا بتوانند به روند خوب قبل خود باز گردند و مطمئنم آنها به زودی به مسیر درست باز خواهند گشت.
سرمربی ۶۰ ساله پرتغالی دربارهٔ خریدهای منچستریونایتد در زمان نقل و انتقالات ژانویه گفت: نقل و انتقالات ژانویه زمان مناسبی برای خرید بازیکن نیست و بازیکنان در این زمان گران‌تر از چیزی که می‌ارزند، می باشند. اکنون زمان مناسبی برای خرید بازیکن تازه برای منچستر نیست. مطمئنم که اگر بازیکنی پیدا شود که به درد منچستر بخورد و قیمت بالایی هم نداشته باشد مسئولان تیم درنگ نخواهند کرد و آن بازیکن را به خدمت خواهند گرفت اما این تصمیمی نیست که باشگاه شبانه روز به آن فکر کند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.