کریم انصاری‌فرد هفتمین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتبال

۳۰ آبان ،

کریم انصاری‌فرد در بازی دیروز پرسپولیس مقابل ذوب آهن یک گل ۳ امتیازی و پیروزی بخش را برای سرخپوشان زد که این شصتمین گل کریم در تاریخ لیگ برتر بود.

به گزارش تفسیری گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، انصاری فرد ۲۲ ساله اکنون با ۶۰ گل زده هفتمین گلزن تاریخ لیگ برتر است که البته او در این رتبه با ابراهیم توره شریک است.

او در مجموع ۱۳۵ بازی در لیگ برتر، ۶۰ گل زده است و با ادامه روند گلزنی تا پایان فصل می تواند خود را به رتبه پنجم نیز برساند.

فصل تیم بازی گل پاس گل ۸۶-۸۷ سایپا ۱۸ ۱ ۲ ۸۷-۸۸ سایپا ۱۴ ۱ ۰ ۸۸-۸۹ سایپا ۳۱ ۱۳ ۲ ۸۹-۹۰ سایپا ۲۸ ۱۹ ۵ ۹۰-۹۱ سایپا ۳۱ ۲۱ ۵ ۹۱-۹۲ پرسپولیس ۱۳ ۵ ۱ مجموع ۱۳۵ ۶۰ ۱۵   – اولین بازی حرفه ای خود در سطح باشگاهی را در لیگ دسته دوم تجربه کرد.

سال ۱۳۸۵ و در بازی ذوب آهن اردبیل و نوژن مازندران از دقیقه ۸۵ وارد زمین شد. کریم در آن وقت ۱۶ سال و ۲۰۶ روز سن داشت.

در هفته بیستم لیگ دسته دوم فصل ۸۵-۸۶ و در بازی مقابل مس رفسنجان اولین گل خود در سطح باشگاهی را به ثمر رساند. با دو گل او، تیم ذوب آهن اردبیل ۲- صفر پیروز شد.

 او فقط یک فصل برای ذوب آهن اردبیل در لیگ دسته دوم بازی کرد و در مجموع ۱۲ بازی برای این تیم انجام داد و ۴ گل نیز به ثمر رساند.
 بعد از مسابقات مقدماتی جوانان آسیا در سال ۸۶ که در تهران برگزار شد، انصاری فرد راهی سایپا شد و در لیگ برتر به میدان رفت.

در هفته پانزدهم لیگ برتر ۸۶-۸۷، اولین بازی خود را با پیراهن سایپا مقابل ابومسلم در مشهد انجام داد. کریم در این روز ۱۷ سال و ۲۴۸ روز سن داشت.
اولین گل لیگ برتری‌اش را در هفته هفدهم همان فصل به سپاهان زد و سایپا با گل او یک برد خوب را مقابل سپاهان بدست آورد. – انصاری فرد بیشتر هفته های فصل ۸۷-۸۸ را به سبب حضور در اردوها و مسابقات تیم ملی جوانان از دست داد و فقط در نیمی از فصل در خدمت تیم سایپا بود./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.