کسب مقام اول مسابقات طراحی ماهواره‌های کوچک توسط بسیج علوم و تحقیقات

۲۲ آبان ،

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات از کسب مقام اول مسابقات طراحی ماهواره‌های کوچک توسط بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات خبرداد.

محمد حسین پرکره در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، از کسب مقام اول مسابقات طراحی ماهواره‌های کوچک توسط بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات خبرداد و اظهارداشت: تیم بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات تهران که متشکل از خانم و آقا بودند توانستند در مسابقات ملی طراحی ماهاوره‌های کوچک که با حضور همهی دانشگاه‌های کشور و در سطح بالایی برگزار شد، مقام اول را کسب کند.

وی با تاکید براینکه تحریم هیچ تاثیری بر روتند پیشرفت جوانان کشور ندارد افزود: تخریم فقط اندکی دسترسی به هدف را وقت بر میکند.

 پرکره با قدردانی از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به جهت پشتیبانی از جوانان و فراهم کردن امکانات و تجهیزات علمی مناسب جهت توسعه و پیشرفت کشور گفت: سپاه تدابیر لازم را برای مقابله با تحریم ها در نظر گرفته است.

مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات برای اولین بار در شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های تهران نیز ۱۵ مدال را در رشته‌های  تکواندو، تنیس، شطرنج، کشتی، والیبال، فوتسال و غیره کسب کرد و قهرمان جشنواره ورزشی دانشگاه‌های تهران شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.