کسب یک نشان نقره توسط نیما رکنی نخی

سهم تیم منتخب کاراته تهران در نخستین روز پنجمین دوره مسابقات ورلد کاپ یونان یک نشان نقره بود، مدالی که توسط نیما رکنی نخی در رده سنی ۱۰ تا ۱۱ سال به دست آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در رقابتهای ورلد کاپ یونان که از امروز ( پنج شنبه)در شهر کوفور کشور و با حضور نمایندگان ۲۷ کشور جهان در رده نوجوانان و جوانان آغاز شده است، تیم تهران که به نمایندگی از کاراته کشورمان در این مسابقات شرکت کرد، توسط نیما رکنی نخی صاحب یک نقره شد.رکنی پس از اینکه در دور نخست استراحت کرد، در اولین مبارزی از یونان را ۶ بر ۲با شکست بدرقه کرد.او سپس حریف روس خود را ۸ بر صفر مغلوب کرد و در نیمه نهایی موفق شد کاراته کای لهستان را با نتیجه ۵ بر یک از پیش رو بردارد.رکنی نخی در اخرین مبارزه به مصاف کاراته کای اهل اسلواکی رفت که در یک رقابت بزدیک با حساب ۸ بر ۶ نتیجه را به واگذار کرد و به نشان نقره دست یافت.

براساس این گزارش، فردا و در دومین روز این مسابقات، کاراته کاهای رده سنی ۱۲ تا ۱۳ سال در دو بخش کاتا و کومیته به روی تاتامی می روند.

به گفته علی خرمی، رییس هیات کاراته استان تهران و سرپرست تیم اعزامی صبح امروز و پیش از آغاز رقابتها کلاس کوچینگ برگزار شد که طی آن الهام برگی، رضا صافی و مرتضی فرجی کوهی سه مربی حاضر در این رقابتها در این کلاس شرکت کردند.وی افزود: مراسم ویژه پنجمین دروه ورلد کاپ یونان بعدازظهر فردا (جمعه) و پس از ورود انتونیو اسپینوز، رییس فدراسیون جهانی کاراته به محل برگزاری مسابقات برگزار می شود.

مصر، ایتالیا، اسلواکی، روسیه ،ایران، لهستان، انگلیس، هلند، هنک کنگ، بلژیک،اسپانیا، اتریش، اردن، صربستان، جمهوری چک، دانمارک، اکراین، قطر، کویت، ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان، استرالیا و برزیل از جمله کشورهایی هستند که در این رقابتها حضور دارند.

مسابقات یونان یکی از سه تورنمنتی است که تحت عنوان ورلد کاپ در تقویم سال ۲۰۱۲ فدراسیون جهانی کاراته WKF گنجانده شده است./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.