کشاورز: رقابت اصلی بین من و بازیکن ژاپنی است/اگر در جام جهانی خوب بودیم شانسم بیشتر می‌شد

۰۲م آذر ،

56-124.jpg

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران پس از انتخابش به عنوان یکی از کاندیدهای بهترین بازیکن فوتسال آسیا گفت: تیم ملی اگر به جمع چهار تیم می‌رسید، بهترین بازیکن آسیا از ایران بود.

محمد کشاورز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ انتخابش به عنوان یکی از کاندیدهای بهترین بازیکن فوتسال آسیا بیان کرد: این برای دومین بار است که برای گرفتن عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب می‌شوم و از این بابت خوشحالم. در کنار من رافائل هنمی بازیکن ژاپن و سوفاووت هم از تایلند می باشند که رقابت اصلی بین من و بازیکن ژاپنی است.

وی ادامه داد: بازیکن ژاپنی در جام ملت‌های آسیا بهترین بازیکن شد و من نیز در جام باشگاه‌های آسیا این عنوان را کسب کردم و با این اوصاف هنوز دقیقا مشخص نیست که کدام بازیکن انتخاب می‌شود. همچنین ژاپن مثل ایران از جام جهانی حذف شد اما من اطلاع دقیقی از عملکرد بازیکنان ژاپنی ندارم و نمی‌دانم که در جام جهانی درخشیده است یا نه؟

کاپیتان تیم ملی فوتسال همچنین با بیان اینکه اگر ایران به مراحل بالاتر جام جهانی می‌رسید شانس انتخابش بیشتر می‌شد،‌ تاکید کرد: مطمئنا هر بازیکنی که از ایران انتخاب می‌شد مقام بهترین بازیکن آسیا را کسب می‌کرد. به هر حال کارهای تیمی نیز در این انتخاب تاثیر دارد و ما اگر به جمع چهار تیم می‌رسیدیم بهترین بازیکن آسیا از ایران بود. همچنین من این عنوان را در سال ۲۰۱۱ کسب کرده‌ام و اینکه دوباره در سال ۲۰۱۲ آن را به من دهند کم است.

کشاورز در پایان تصریح کرد: تنها در فوتبال است که چند گزینه برای حضور در مراسم انتخاب بهترین‌های آسیا دعوت می‌شوند. به عنوان مثال سال قبل آقای عقیلی در کنار بازیکن ازبکستانی به مالزی آمده بود به همین سبب در فوتسال تنها بازیکنی که قرار است جایزه بگیرد به مالزی دعوت می‌شود. بنابراین پیش از آغاز این مراسم اگر دعوت شوم قطعا عنوان بهترین بازیکنی به من خواهد رسید اما هنوز دعوت نامه به هیچ بازیکنی ارسال نشده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.