کشف حجاب شاهزاده سعودی هنگام ورود به ترکیه (+ عکس)

شاهزاده سعودی به همراه خانواده خود با کشتی مسافرتی لوکس خود که دو روز قبل وارد بندر بودروم شده بود به شهر ‘فتهیه’ و جزایر یونان سفر خواهد کرد.

مشرق نوشت: دختران ولید بن طلال هنگام رسیدن به فرودگاه بودروم (در غرب ترکیه) با برداشتن چادر از سر، کشف حجاب کردند. این مسئله بازتاب فراوانی در سایت‌ها و روزنامه‌های ترکیه داشت.

روزنامه پستا و خبرترک ترکیه نوشتند ‘ الولید بن طلال’، شاهزاده سعودی به همراه خانواده و گروهی ۳۰ نفره متشکل از محافظان شخصی و خدمتکاران خود برای گذراندن تعطیلات تابستانی به شهر ‘بودروم’ سفر کرد.

به نوشته ترکیه آنلاین؛ این شاهزاده سعودی که با ثروتی بالغ بر ۲۰ میلیارد دلار یکی از ثروتمند ترین افراد جهان محسوب می‌شود، با هواپیمای شخصی خود به ‘بودروم’ سفر کرد و به هنگام ورود در فرودگاه پنج دستگاه مینی ‌بوس اختصاصی، شش دستگاه اتومبیل شخصی و یک اتوبوس نیز در انتظار شاهزاده بوده است.

وی به همراه خانواده خود در کنسرت یکی از خواننده‌های معروف ترکیه به نام ‘زینب کاسالینی’ حاضر شد.

شاهزاده سعودی به همراه خانواده خود با کشتی مسافرتی لوکس خود که دو روز قبل وارد بندر بودروم شده بود به شهر ‘فتهیه’ و جزایر یونان سفر خواهد کرد.

به نوشته روزنامه پستا در عربستان ، زنان نمی‌توانند بدون چادر و به تنهایی وارد خیابانها شوند و حق رانندگی ندارند. این در حالی است که دختران ‘بن طلال’ بدون حجاب و با لباس های آستین کوتاه در کوچه و خیابانهای بودروم به گشت و گذار پرداختند.

شاهزاده سعودی و خانواده وی در ترکیه کارهایی راکه در کشور خود نمی‌توانند انجام دهند، به راحتی انجام می‌دهند.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.