کشف هشت کیلو مواد مخدر تریاک در مازندران

۱۶م دیماه ،

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف و ضبط بیش از ۸ کیلو گرم تریاک در طرح پاکسازی نقاط آلوده و شناسائی و دستگیری ۱۰ متهم به تهیه وتوزیع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ”حافظی با اعلام این خبر افزود:در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام”ح-س”۴۵ ساله در امر تهیه وتوزیع مواد مخدر در شهرستان” بابلسر” وضوع دردستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. وی تصریح کرد:ماموران با شناسائی ودستگیر این فرد در بازرسی از محل سوکنت وی بیش از ۵ کیلو ۲۰۰ گرم تریاک را کشف و ضبط کردند. 
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران،خاطر نشان کرد:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان”قائم شهر” در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده موفق شدند،با شناسائی و دستگیری سه متهم به مواد مخدر در بازرسی از این اشخاص یک کیلو و ۷۷۴ گرم تریاک را کشف و ضبط کنند. 
سرهنگ”حافظی” اضافه کرد:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل نیز با همکاری ماموران کلانتری های ۱۱ و ۱۳ با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط آلوده شهرستان موفق شدند، با شناسائی و دستگیری شش متهم به مواد مخدر بیش از یک کیلو ۱۷۲ گرم تریاک را کشف و ضبط کنند. 
سرهنگ”حافظی” اظهار داشت:در این ارتباط یک دستگاه خودرو زانتیا به همراه یک دستگاه تلفن همراه از متهمان کشف و توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.