کشف گروه های جدید تروریستی در عربستان

فردی که در عربستان به «مجتهد» معروف است، حقایق جدیدی را درباره کشف دو هسته تروریستی در عربستان توسط وزارت کشور سعودی فاش کرد.
به گزارش شبکه المنار، فردی که در عربستان «مجتهد» خوانده می‌شود و بسیاری از اسرار و پشت‌پرده‌های خاندان سعودی را برملا می‌کند، در افشاگری جدید خود حقایق نهفته در پس کشف دو هسته تروریستی در عربستان سعودی را برملا کرد.

مجتهد تاکید می‌کند: احمد خالد دویش» (۲۱ ساله) که توسط وزارت کشور سعودی به رهبری یکی از این دو هسته تروریستی متهم شده است،‌ در واقع موذن و فرزند یکی از بازداشت‌شدگان عربستانی است که پدرش در زندان‌های رژیم سعودی بسرمی‌برد.

مجتهد می‌افزاید: آنچه وزارت کشور سعودی درباره سوختن دست خالد دویش و از دست دادن یک انگشتش هنگام کار با مواد منفجره و تهیه بمب اعلام کرده، دروغی بیش نیست و سوختگی دست او به دو سال پیش باز می‌گردد و انگشتش توسط ماموران رژیم قطع شده است.

مجتهد تاکید می‌کند که پدر دویش هم اکنون۹سال است که در زندان‌های رژیم سعودی بسرمی‌برد و غیر از پدرش ۱۵ نفر از بستگان وی نیز در زندان‌های رژیم سعودی در بازداشت هستند، به این دلیل طبیعی است که وی تحت پیگرد و بازداشت رژیم قرار گیرد.

الدویش پیشتر نیز به دلیل شرکت در اعتراض‌های مردمی بازداشت شده بود که آخرین آن به ۲۰ ژوئیه گذشته بازمی‌گردد که پس از مدتی آزاد شد.

مجنهد می‌گوید که درباره سوختگی دست الدویش مدارک پزشکی موجود است که دروغ بودن ادعاهای وزارت کشور عربستان را به اثبات می‌رساند و نشان می‌دهد که وی در سال ۲۰۱۰ دچار سوختگی شده است.

۲۶۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.