کشمکش‌های دو باجناق در پناه بر خدا

جام جم آنلاین: تله فیلم پناه بر خدا به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری در صدا و سیمای مرکز سمنان به سفارش مرکز سیمای استان ها تهیه و تولید می‌شود.

 پیش تولید این کار از دهم خرداد ماه آغاز و در تاریخ بیست و هفتم تیرماه تصویر برداری آن به اتمام رسیده و در حال حاضر در مرحله تدوین نهایی و ساخت موسیقی و صدا گذاری است که تا پایان فصل تابستان تله فیلم پناه بر خدا آماده پخش خواهد شد.


در خلاصه این تله فیلم آمده است: فرامرز و همسرش طیبه در خانه منوچهر باجناقش زندگی می کنند ضمن اینکه وانت منوچهر هم به اصرار همسرش آذر دست فرامرز است که با آن کار کند. منوچهر که از این اوضاع خسته شده به دنبال راهی است تا فرامرز را از خانه اش بلند کند و وانت را هم از او بگیرد که اتفاقات بر خلاف انتظار او پیش می رود.

گفتنی است: علیرضا اوسیوند – باقر صحرارودی – حسین فرضی زاده – بهارک صالح نیا – سیروس تقی نژاد – مهری آل آقا – بهارک ذوالفقاری از جمله بازیگران اصلی این تله فیلم به شمار می آیند.

عوامل فیلم عبارتند از : فیلمنامه اولیه : محمود جعفری / بازنویسی فیلمنامه : حسین عامری / مدیر تصویر برداری: ناصر کاووسی / مدیر صدا برداری: حسام شریعتمدار احمدی / دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر رونقی /  منشی صحنه  : صدرالدین صدرا / مجری طرح: نسیم باستانی / مدیر تولید: اسماعیل کلبی آبادی / امور مالی: پریسا محمدی / گریم: شاپور بزرگ – سعیده لائی / طراح لباس: نسیم باستانی / طراح صحنه: حسین عامری / تدوین: سجاد پهلوانزاده / مدیر تدارکات: عابد رنجبر.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.