کشیدن بنزین از باک اتفاق آفرید

این خبر امروز ۴شنبه ۱۰م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

کشیدن بنزین از باک اتفاق آفرید

عصر خودرو : مسؤول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزکوه از اطفاء iبه موقع حریق حاصل از دریافت غیراصولی بنزین از سوی رانندگان دو خودرو خبر داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایرنا علی اکبر مؤمنی در تشریح این خبر، افزود: در این اتفاق که در مقابل اداره مسکن و شهرسازی شهرستان واقع در خیابان ˈسایت اداریˈ iبه وقوع پیوست، iبه سبب روشن بودن سیگار یکی از رانندگان حین انتقال غیراصولی بنزین با شیلنگ بین دو خودروی نیسان پیکاپ این اداره و سرایت آتش، یکی از خودروها دچار حریق شد.
وی گفت: خوشبختانه با حضور iبه موقع پرسنل آتش نشانی، پیش از گسترش حریق و سرایت آن iبه خودروی دیگر و ساختمان های مجاور، آتش سریعا اطفاء شد.
مؤمنی خاطرنشان نمود: در این اتفاق خسارت بسیاری iبه خودروی آتش گرفته وارد نشد.
این مقام مسؤول خواستار دقت نظر و احتیاط رانندگان در موارد اینچنینی شد و تصریح نمود: بنزین ماده سوختنی فرّاری است که یک لحظه غفلت و بی احتیاطی از هر نوع حین انتقال و جابجایی آن، می تواند خسارات جبران ناپذیری را iبه دنبال داشته باشد.
وی افزود:گاها ملاحظه می گردد بعضی از خودروها در مواقع بی بنزینی اقدام iبه کشیدن بنزین از باک خودرو دیگر می نمایند که این اقدام در صورت بی احتیاطی افراد ممکن است منجر iبه ایجاد خطرات بسیاری برای خود و سایرین شود و iبهتر است برای حفظ جان و مال خود و دیگران از اینگونه اقدامات بطور جدی پرهیز نمایند.

چهارشنبه ۱۰ آبان   ۴:۱۷

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.