کفاشیان از نظر من تجدید شده و باید تک ماده کند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

   صادق درودگر مدیر عامل باشگاه ملوان در گفتگویی اظهار داشت: در جلسه مجمع فدراسیون فوتبال iبه مسائلی اعتراض داشتم، فدراسیون فوتبال iبه تیم ملی فوتسال کاملا بی توجه بود و برای این تیم هیچ کاری نکرد، تیم ملی فوتسال ما iبه مسابقات جهانی اعزام شده اما هیچ کار روحی برای این تیم انجام نشد تا بازیکنان با روحیه و انگیزه بالایی وارد مسابقات شوند.

به گزارش تفسیریممتازنیوز، فدراسیون وظیفه داشت از تیم ملی فوتسال حمایت کند و پاداش خوبی برای آنها در نظر بگیرد اما چنین کاری را نکردند.

وی افزود: چرا جام حذفی را برگزار نمی نمایند؟ اصلا معنی نمی دهد که جام حذفی را از برنامه فوتبال ایران حذف نموده اند، این ضعف فدراسیون فوتبال است که نمی تواند جام حذفی را برگزار کند. اگر بحث بر سر حضور تیم های لیگ برتری است که باید بگوید تیم های لیگ برتری در دور دوم iبه مسابقات جام حذفی اضافه می شوند و مشکلی برای آنها و تیم ملی iبه وجود نمی آید چرا که تیم های لیگ برتری تنها ۵ بازی در جام حذفی برگزار می نمایند.

 وی در ادامه گفت: در مورد تخلفات انتخابات هیات فوتبال فارس هم باید بگویم که کفاشیان اعتبار فوتبال یک مملکت را فدای یک استان نموده است، اسناد و تخلفات دراین رابطه کاملا مشخص است و کفاشیان حق ندارد از تقلب دفاع کند، اگر کفاشیان امروز از تقلب استان فارس دفاع می کند،  حق ندارد با تبانی تیم ها و دوپینگ بازیکنان برخورد نموده و آنها را محروم کند. کفاشیان iبه عنوان رئیس فوتبال ایران iبه لحاظ فنی سطح بالایی نداشته اما آدم صادقی بود و نباید این صداقت را از بین ببرد.

مدیر عامل باشگاه ملوان اظهار داشت: بنده نسبت iبه تخلفات و مشکلاتی که در فدراسیون وجود دارد، معترض هستم اما iبه عنوان یکی از اعضای مجمع در مورد برگزاری مجمع فوق العاده و برکناری کفاشیان صحبت نمی کنم. چون تیم ملی در حال حاضر مسابقات مهم و سرنوشت ساز جام حذفی را در پیش دارد و نباید وارد چنین مسائلی شویم اما iبه عنوان یک عضو مجمع با قانون شکنی مبارزه و این اتفاقات را پیگیری می کنم.

وی افزود: آقای آیت اللهی در جایی گفته است که شیر دهان درودگر را سوزانده اما iبه ماست فوت نموده است، چرا که بنده iبه انتخابات مجمع استان فارس اعتراض داشتم. آقای آیت اللهی ،‌خودتان با این حرف، خودتان را ماست تلقی نمودید ولی ما دنبال این هستیم که یک شیر بالای سر این فوتبال باشد نه شخصیت های iبه اصطلاح ماست مثل جنابعالی که در راس فدراسیون هستید.

 او در ادامه گفت: iبه مدیریت کفاشیان  از ۲۰ نمره ۹ می دهم چون او از نظر من تجدید شده و باید تک ماده کند،  کفاشیان اگر می خواهد قبول شود، باید مسابقات را منظم برگزار کند و iبه باشگاهها iبه عنوان اساس فوتبال احترام بگذارد، او بایدخود کامگی را کنار گذاشته و در راه درآمد زایی فوتبال ایران تلاش کند.

 درودگر در پایان گفت: کفاشیان باید بیشتر از شوخی iبه جدیت در فوتبال توجه کند و درنهایت iبه آدم های شایسته و توانمند اهمیت داده و از آنها در فدراسیون کمک بگیرد، او دنبال آدم های باز نشسته  نباشد و دنبال جوانان تحصیل نموده باشد، چرا که جوانهای ما بیکار می باشند، اما بعضی ها ۵ تا شغل دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.