کفاشیان: برای بخشش دایی من سفارشی نکردم/رویانیان دوست دارد در پرسپولیس بماند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – رییس فدراسیون فوتبال می گوید او هم با تبرئه علی دایی موافق بوده است.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که امروز عازم کربلا شد، شب قبل و پس از بخشش علی دایی گفت و گوی کوتاهی با ما انجام داد. او در این باره می گوید: «نه سفارشی بود و نه چیزی، استیناف پس از جلسه با علی دایی و بررسی مسایل رای را برگرداند و دایی را تبرئه کرد. من هیچ دخالتی در تصمیم آنها نداشتم و از روز اول گفتم که خودتان تصمیم بگیرید. استیناف مستقل است و ما دخالتی در تصمیم هایشان نداریم.» کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا شخص او روی بخشش دایی نظر مثبت داشت، جواب می دهد: «بله، من هم موافق تبرئه علی دایی بودم. نظر ما در این باره مساعد بود. استیناف در این باره از من پرسید و من گفتم که موافقم او تبرئه شود. قطعا آنها برای گرفتن این تصمیم همه چیز را بررسی کردند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که علی دایی بخشیده شود.»

کفاشیان در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید اشتباهات داوری بسیار شده است، می گوید: «چرا، اشتباهات بسیار شده و من هم این را قبول دارم. اتفاقات دو سه روز پیش جلسه را با مسئولان کمیته داوران داشتم و گفتم که باید داوران بیشتر دقت کنند. ما هم مثل شما نگران هستیم و مطمئن باشید به این مسایل رسیدگی می کنیم. امیدوارم که داوری ها بهتر شود.»

او همچنین دربارهٔ اتهام تبانی از سوی عابدینی به فدراسیون فوتبال هم می گوید: «نه بابا ایشان که به ما اتهام تبانی نزده است. خود او از بزرگان فوتبال است و در جریان تمام کارها هست.» کفاشیان دربارهٔ برکناری احتمالی رویانیان از مدیریت پرسپولیس هم توضیح می دهد: «آقای رویانیان تا الان برای پرسپولیس زحمت بسیاری کشیده است. من فکر می کنم او باز هم دوست دارد در این باشگاه بماند و فعالیت کند. انشاالله که به کار ادامه دهد و بتواند برای این باشگاه مثمر ثمر باشد.» 

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.