کفاشیان توصیه کرد هرچه سریع‌تر رای استیناف صادر شود/ توصیه پذیر نیستیم

علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص صحبت‌هایی که در برخی از رسانه‌ها مطرح شده مبنی بر اینکه کفاشیان به وی توصیه کرده دو امتیاز کسر شده از تیم فوتبال پرسپولیس به این تیم بازگردانده شود، گفت:  آقای کفاشیان در این خصوص هیچگونه توصیه‌ای به ما نکرده، چراکه در واقع او دخالتی در امور مربوط به کمیته استیناف ندارد.

وی با اعلام اینکه ممکن است در این خصوص شائبه‌ای به وجود آمده باشد، تاکید کرد: هفته گذشته آقای کفاشیان به من توصیه کرد که رای کمیته استیناف در خصوص پرونده دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش هرچه سریع‌تر اعلام شود و پیشنهاد دیگری نداشت.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: ما در این کمیته کاملا استقلال رای داریم و اگر قرار بود توصیه پذیر باشیم، در جلسات کمیته استیناف برای صدور رای در خصوص پرونده دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش اختلاف نظر به وجود نمی‌آمد و همه اعضای کمیته توصیه رئیس فدراسیون فوتبال را پذیرفته و در نهایت رای را صادر می‌کردیم.

صالحی در خاتمه تاکید کرد: عصر فردا با حضور آقای رضا افتخاری پنجمین عضو کمیته استیناف، دوباره پرونده مربوط به دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش را مورد بررسی قرار می‌دهیم و به احتمال فراوان در خصوص این پرونده کمیته استیناف رای خود را صادر خواهد کرد.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.