کفاشیان موضوع تبانی را تشخیص دهد/ تیم فوتسال گیتی پسند شخصیت قهرمانی دارد

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان معتقد است، کفاشیان در مورد مشکلات فصل قبل لیگ برتر و موضوع تبانی باید رای نهایی را صادر کند.

علی طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص رای کمیته انضباطی برای باز پس گیری عنوان قهرمانی تیم در رقابت های فصل قبل لیگ برتر فوتسال کشور شکایتی نکردیم اما نامه ای به علی کفاشیان داده ایم تا رقابت های دو هفته پایانی لیگ فصل قبل را مجددا بررسی کرده و به عنوان رئیس فدراسیون نظر خود را در مورد تبانی در لیگ اعلام کند.
وی افزود: اگر کفاشیان تشخیص دهد جام قهرمانی باید به تیم شهید منصوری برسد مشکلی ندارد.
وی در مورد وضعیت گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال امسال گفت: تیم فوتسال گیتی پسند چهار هفته ابتدایی لیگ را بسیار خوب به پایان رساند و در تمام مسابقات برنده بود اما متاسفانه با آغاز تمرینات تیم ملی و حضور برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی و خستگی آنها نتوانستیم به نتایج دلخواه برسیم.
طاهری ادامه داد: بازیکنان مدتی در تهران تمرین کرده و سپس راهی تیم می شدند و این اواخر هم محمد کشاورز را به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم در دو بازی آخر گیتی پسند در اختیار نداشتیم ضمن آنکه با وجود سه مسابقه سخت پی در پی تیم و نبود شرایط ایده آل  نتوانستیم موفق باشیم.
وی گفت: برای این هفته از مسابقات صانعی سرمربی تیم ملی تنها یک روز تمرینات تیم ملی را برگزار کرد و امیدوارم گیتی پسند بتواند مقابل تیم صدرنشین حفاری به سه امتیاز خانگی خود برسد.
وی در مورد بازگشت گیتی پسند به صدر جدول تصریح کرد: مسابقات لیگ غیرقابل پیش بینی است اما گیتی پسند شخصیت قهرمانی را با وجود بازیکنان و کادر فنی خوب دارا است و دوست دارم تیم به حق خود برسد.
وی افزود: یک سهمیه لیگ برتری برای جذب بازیکن در نیم فصل را داریم و در مجموع جای سه بازیکن در فهرست تیم خالی است که در صورت درخواست کادر فنی اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد.
طاهری در مورد جذب وحید شمسایی گفت: شمسایی فصل قبل در ترکیب تیم گیتی پسند قرار داشت اما امسال به دلیل محدودیت های مالی با وی و چند ملی پوش مطرح دیگر همچون مصطفی نظری قطع همکاری شد.
وی افزود: امسال چهل درصد هزینه های مالی کاهش یافته اما بحث شمسایی و قطع همکاری با وی در مجموع با سایرین متفاوت است./آق
/اح/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.