کفشگری: آرزوی بچگی‌ام پرسپولیس بود

۰۵خردادماه،

مهرداد کفشگری پس از پیوستن به پرسپولیس اظهار داشت: پس از اینکه سفری در تعطیلات به کربلا برای زیارت داشتم متوجه شدم که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب من اقدام کرده‌اند، از همین رو پس از جلسه‌ای به مدت ۳ سال با پرسپولیس به توافق رسیدم.

به نقل از فارس، وی افزود: یکی از اهدافم پیوستن به تیم بزرگ پرسپولیس بود. باور کنید دروغ نمی‌گویم و نمی‌خواهم حرف‌های تکراری بزنم اما از بچگی پرسپولیسی دو ‌آتشه بودم و آرزو می‌کردم یک روز پیراهن این تیم را بپوشم.

وی تاکید کرد: خدا را شکر حضورم در پرسپولیس مساوی شد با حضور علی دایی در این تیم. قطعاً ایشان از قبل روی من نظر داشت و جا دارد که از ایشان تشکر ویژه کنم و همچنین از مسئولان باشگاه پرسپولیس که این لطف را به من داشتند.

کفشگری در پاسخ سئوالی که قبول دارید کارت خیلی سخت است گفت: من دو سال پیش با تست دادن در راه‌آهن افتخار شاگردی دایی را پیدا کردم. بازی کردن در تیم دایی کار ساده‌ای نیست و به همین دلیل سختی کشیدم اما خدا را شکر کسی بود که مزد زحماتم را بدهد.

وی افزود: من در پرسپولیسی بازی خواهم کرد که با توجه به هوادارانش بازی کردن در این تیم سخت و حساس است اما عزم خود را جذب کردم تا تحت هر شرایطی برای پرسپولیس و دایی مؤثر باشم. قطعاً اگر در تمرینات خواسته‌های دایی را برآورده کنم می‌توانم جایگاهی را در این تیم پیدا کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان تیم سابقم هم نیز تشکر کنم، بالاخره راه‌آهن تیمی بود که سبب شد من به فوتبال معرفی شوم و همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.