کلاهبرداری یک شرکت لیزینگ خودرو

این خبر به نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کلاهبرداری یک شرکت لیزینگ خودرو

یک شرکت لیزینگ خودروهای داخلی و خارجی با اخذ مبالغ‌ مختلف و با وعده تحویل خودرو‌ با ۱۰ درصد زیر قیمت بازار، از شهروندان تهرانی کلاهبرداری کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از ایسنا، بهزاد افضلی، وکیل مدافع تعدادی از شاکیان این پرونده در این باره گفت: خانمی به هویت «س.غ» مدیر یک شرکت لیزینگ خودروهای خارجی و داخلی در طول ۲ سال اخیر با اخذ مبالغ‌ مختلف و ارائه لیست فروش خودرو‌های داخلی و خارجی و با وعده‌ی تحویل خودرو با ۱۰ درصد زیر قیمت بازار، اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرده است.

وی با بیان اینکه این خانم برای تضمین معامله در تحویل خودورها چک به متقاضیان داده است، ادامه داد: عنوان اتهامی این خانم در پرونده تشکیل شده، کلاهبرداری است.

این وکیل دادگستری افزود: اقدامات خانم «س.غ» ظاهرا از ابتدای سال ۸۹ آغاز شده و او از آغاز سال ۹۰ ضمن عدم پاسخگویی به مطالبات مردم متواری شده بود و بیش از یک سال نیز فراری بود که ظاهرا به تازگی توسط مراجع ذی‌ربط دستگیر و در حال حاضر در زندان شهر ری به سر می‌برد.

روز دوشنبه ۳۰ بهمن و با درخواست رسیدگی سریع به این پرونده تعداد بسیاری از شاکیان پرونده کلاهبرداری مذکور در مقابل دادسرای مهرآباد تجمع کردند.

 

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲۹نظر ثبت شده
  1. کلاه برداری شهر خودرو:

    بنده از … یک ماشین هیوندای النترا فول ۲۰۱۷ در تاریخ ۴/۰۹/۱۳۹۶ خریداری کردم ماشین رو به اسم فول به بنده دادن با قیمت ۱۶۶۵۰۰۰۰۰ تومن در حالی که خسروانی همین رو ۱۶۸ میلیون میداده باگارانتی و فول کامل البته در نمایندگی عباس آباد گفتن ماشین بدون گارانتی هست و صندوق هوشمند ندارد – شب همان روز ماشین رو با خودرو بر فرستادن که تو تاریکی قابل چک کردن نبوده – بعدا معلوم شد ماشین مموری صندلی ندارد و صندوق هوشمنده – الان یک هفته است که متوجه شدم ماشین اصلا فول نیست و فول واقعی که بقیه ارائه میکنن مثل خسروانی و کرمان موتور سیستم صوتی اینفینیتی دارد و با مموری صندلی و ماشنیی که به من دادن اون موقع قیمت واقعی اش ۱۶۰ میلیون بوده – ما هم ساده و چقدر خوشحال که با شرایط من کنار اومدن و تونستم ماشین رو خوب بگیرم- هیمن الان که ماشین انقدر گرون شده مشابه ماشین من ۱۶۸ میلیون هست و اون فول واقعی ۱۷۹ میلیون – ببیندی که چقدر من سرم کلاه رفته – دو هفته هست که بهشون میگم و میگن زنگ بزن CRM و اونجا هم کسی جواب گو نیست – ترو خدا از این ها ماشین نگیرید – من اشتباه کردم که از اتو بیژن عباس آباد یا خسروانی ها خرید نکردم

  2. مقامی:

    من دی ماه ۹۵ ثبت نام کردم شعبه کارشناس کلی وعده و وعید به من داد که زودتر بهم می ده موقع تحویل رفتم دفترمرکزی گفتن باید صبرکنی قراردادم ۹۰روز کاری به ۱۲۰ روی کاری بود خیلی ناراحت بودم و عصبانی با همه درگیر شدم ولی مسئولین حتی مدیرعامل به مشکلم حضوراً رسیدگی کردن و تا ۱۰۰ روز کاری صبر کردنم بعد مبایعه نامه کردم و ماشین رو ۱۰ روز تحویل گرفتم من فهمیدم واقعاً خود شرکت اهمیت داره و به رفتار و عملکرد کارشناس نظارت میشد و دو باره که به اون شعبه زنگ زدم اون کارشناس دیگه نبود و مدیرعامل رسیدگی کامل کرد.

  3. علیرضا:

    من کلاً ۴۰ پول داشتم تماس گرفتم عظیم خودرو کارشناس بهم گفت هر ماشینی بخوای معرفی کن ما وامش رو می دیم یه خودرو پیدا کردن ماشین تمیز سخت بود و من ۴۰ میلیون پول لازم داشتم امّا ۳۰ تاش تأیید شد به خاطر پیرینت حسابم انتظار داشتم ۴۰ میلیون ok میشه اما باز هم ۳۰ تومان رو برام ok کردن چون ۵ تا برگشتی داشتم واز فروشنده تخفیف گرفتم ماشین رو خریدم با اینکه انتظار ۴۰ میلیون داشتم امّا به موقع وام رو دادن و سندهم به نام زدن واقعاً ممنوم

  4. م.محمدی:

    من رفتم عظیم خودرو به خاطر ۵ میلیون معامله بهم خورد کارشناس بیچاره می‌گفت مال ما اصالت آپشن داره آپشن ها فابریکه امّا من به خاطر قیمت رفتم جای دیگر و الان واقعاً پشیمانم ـ تصادف کردم ایربگ ها بازنشد و همسرم و فرزندم دچار سانحه شدن و الان می فهیم قیمت مهمه امّا نه اندازه آپشن و خدمات و اعتبار.

  5. مهران:

    من اردیبهشت ۹۵ ثبت نام یک دستگاه سانتافه تک راداربدون اتوپارک کردم دی ماه اومدم واسه مبایعه نامه قراردادم ۹۰ روز کاری الی ۱۲۰روز کاری بود من فکر می‌کردم باید ۹۰ روز بگیرم امّا تا ۱۲۰ روز طول کشید، ۱ ماه تأخیر بعد از مبایعه‌نامه تقریباً ماشین با ۴۵ روزتأخیر به دستم رسید هم بهم روز شماره ۱۵۰ دادن و ازم ۷میلیون هم بیشتر گرفتن اون روز خیلی عصبانی بودم که چرا باید پول بدم امّا بعداً دیدم هم ماشین رو یکسال بالاتر بهم دادن هم به جای تک رادار بدون اتوپارک ، با ۳ رادار با اتوپارک و دوربین ۳۶۰ بهم دادن و الان واقعاً بابت اینکه اون روز الکی ناراحت شدم خیلی ناراحتم اگر قصد خرید با اصالت آپشن رودارین و شرکتی که از مدیر عامل تا نگهبان جوابگو و پیگیر کارتون هستن من عظیم خودرو را پیشنهاد میدهم و الان هم باز اقدام به خرید کردم.

  6. محمدی:

    هشدار به همه : من در … خودرو ثبت نام کردم منصرف شدم حاضرم خسارت قرارداد را هم بدهم چک نمیدهند
    لطفا” قبل از بستن قرارداد متن قراردادرا بگیرین و با یک مطللع مشورت کنید ….برای نمونه اینها یک جدول دست شما میدهن که ۳۰ میلیون پایین قیمت بازار است اما در بند قرارداد قیمت روز تحویل را میاورند و امکان ندارد نوع خودرو راذکر کنند شماقراردادمشارکت میبندید نه خرید خودرو ؟؟؟ با پول امثال من بازی میکنند با این وضعیت که اعلام شده مجوز واردات هم ندارد…

  7. حسن:

    شرکت … خودرو یه شرکت فروش خودروی کلاهبردار می باشد.
    روش کلاهبرداری این لیزینگ به این صورت است که ابتدا با آگهی فروش خودرو بسیار جذاب با اقساط طولانی و سود بانکی معقول و قیمت خودرو منطقی فرد را مشتاق به عقد قرارداد و خرید خودرو می نماید. پس از عقد قرارداد و پرداخت مبلغ اولیه، در زمان تحویل خودرو که حدود ۴ تا ۵ ماه (بستگی به شرایط فروش) بعد از عقد قرارداد می باشد به اطلاع شما میرسانند که میبایست مبلغ دیگری نیز پرداخت کنید در صورتیکه این پرداخت دوم به هیچ وجه به اطلاع شما در زمان ثبت نام و طی چند ماه انتظار حتی با وجود پیگیری و پرسش نمیرسد. در این زمان متوجه می شوید که چه کلاه بزرگی سرتان رفته و قیمت نهایی خودرو بسیار بالاتر از انچه روز ثبت نام به اطلاع شما رسیده (به همراه سود بانکی) می باشد. حالا مبلغ پیش ثبت نام شما چند ماه اونجا مونده که در صورت انصراف از خرید، شرکت به شما ودیعه ابتدایی را برنگردانده و طبق قرارداد می بایست حدود شش ماه انتظار جهت دریافت اصل پول خود کنید. یعنی به عبارتی مبلغ ودیعه اولیه حدود نه ماه نزد شرکت بدون هیچ سودی می ماند.
    اینجا است که خریدار بخت برگشته رو مواجه با یه راه حل میانی جهت دریافت فوری ودیعه اولیه میکنند که همان خرید خوروی جایگزین به قیمت اعلامی شرکت که حداقل از بالاترین قیمت بازار حداقل ده درصد گرانتر می باشد، هستید.
    با این کار حداقل سه ماه از مبلغ ودیعه ابتدایی بدون تعلق هیچ سودی نزد خود نگه داشته و درانتها یک خودرو به مبلغ حداقل ده تا پانزده درصد بالاتر از قیمت بازار به خریدار بخت برگشته فروخته اند.

  8. مهراد:

    سلام
    منم چند وقت پیش یعنی قبل از عید ثبت نام کردم تو تحویل نتونستن به موقع باشن ولی تنها چیزی که میتونه ادمو اروم کنه که همه چی را با سودش میشه ازشون گرفت فقط بالا و پایین پریدن داره ولی میشه کاری کرد

  9. سعید:

    سلام
    شرکت… قطعا کلاهبرداره
    پول که ازت گرفت دیگه جوابتو نمیده
    گول دفتر های شیک و سایت از این ظاهر سازیاشونو نخوردید اینا دزدند

  10. سس:

    شرکت … یک شرکت کلاهبرداری هست که معلوم نیست کی گندش بالا بیاد
    یک قرارداد مبهم باهات امضا میکنن و بعدش میگن سرمایه گزار عوض شده و یه شرایط جدید و غیر قابل پذیرش ارائه میکنن که قبول نکنی و یه چک ۵ ماهه هم بهت میدن میگن برو به سلامت
    لطفا انتشار بدین تا دست این کلاهبردارها کوتاه بشه

  11. حميد:

    با سلام ماخودرو سانتافه ٢٠١٧در شعبه استاد معین ثبت نام کردیم در سایت شرایط فروش بسیار مناسب بود در هنگام پرداخت پول با همان شرایط فروش را عین تکرار کردن که مبلغ به هیج عنوان اضافه نمى شود و سود و غیره متاسفانه بعد امضا قرار داد حتى براى تعویض داخل رنگ خودرو تماس گرفتیم هیج تماس برگشتى دریافت نکردیم فقط براى ١،٢ساعت برید شعبه مرکزى چقدر ادم در آنجا براى چک برگشتى و تحویل نگرفتن خودرو و در اخر راضى به گرفتن ماشینى دیگر به جاى ان ماشین ثبت نامى شده با مبلغ اضافى تر شدند در کل تمام شرایط قرار داد و جدول فروش همه فریب هست تا پول شما را در دست بگیرند و کار و سود کنند ما بعد از ٣ماه استرس بعد از انصراف ا چکمون پاس شد اون هم به خاطر اینکه هر روز اونجا بودیم و داد و بیدا کردیم تا بتونیم پولمون را زنده کنیم در ضمن مجوز ندارد فقط یک سرى خانم خوش زبان و دروغگو را در آنجا گذاشتند تا از ساده گى ما ها و امثال ما سو استفاده کنند.

  12. Parvaneh:

    منم مال باخته همین شرکتم البته امروز شکایت کردیم حدود۳۰۰ نفر هستیم .خدا ازشون نگزره

  13. علی:

    یکی از اقوام گیرشون افتاد بدبخت شد

  14. علی:

    این شرکتا اکثرا کلاه بردارن یه قرارداد میزارن جلوت با کلی تبصره بعد که پولو ازت گرفتن دیگه ازشون خبری نمیشه با ید بیفتی دنبالشون من تو … ثبت نام کردم بعد از ۴ ماه با التماس اصل پولمو دادن اینا از بی قانونی مملکت سو استفاده میکنن پولارو میزارن بانک سودشو میگیرن خیلی پستن شنیدم … خودرو از اونم بدتره ترو خدا گول اینارو نخورید دزدن دزد

  15. بهزاد:

    ازپول مردم استفاده میکنه وبعد از یکسالی میگه ماشین واردنشده و خیلی راحت میگه انصراف بدید؛ازپول مردم استفاده شخصی و ساخت وساز آپارتمان انجام میدن یه عده کارمند استخدام کردن که سرمردمو شیره میمالن بعداز۶ماه هروز امروز فرداکردن و ماشین تحویل ندادن لعنت بهشون که دروغگوهستن کلاهبردارن ؛با پول مردم نزول میخورن و خیلی راحت میگن ماشین واردنمیشه حتی پراید ندارن

  16. موسوی:

    سلام، آیا کسی از عظیم خودرو خرید کرده؟ اگه اره، ماشین تحویل گرفته؟ ‌
    ممنون موسوی

  17. شهرام:

    عظیم خودرو نسبت به بقیه شرکتها منصف تره

  18. بابک:

    من میخوام از عظیم خودرو سانتافه تحویل ۶۵روزه بگیرم به نظرتون بکنم این کار رو؟

  19. رها:

    سلام به نظر شما امیدی هست؟ هر چند میگن گرفتنشون

  20. امیر:

    سلام منم از تیزخودرو ایرانیان خرید کردم . قرار بود آخر دی بهم ماشینمو تحویل بدن .خواهشا یکی تماس بگیره راهنمایی کنه ۰۹۱۹۸۳۹۷۷۱۷

  21. بختیاری:

    من هم در این شرکت تیزخودرو ایرانیان ثبت نام کرده ام
    و شکایت هم کرده ام لطفا اگر کسی اطلاعاتی داره ما را در جریان بگذاره

  22. شهرام:

    با سلام و احترام. شرکت تیزخودرو ایرانیان متقلب از کار در اومد. در تاریخ دوشنبه /۱۰/۱۵ متواری شدند. لطفا مسوولین محترم این گونه شرکت هارو شناسایی و از ادامه فعالیت هایشان جلوگیری کنند. با تشکر فراوان.

    • نازنين:

      من هم مالباخته همین شرکت هستم. امروز فروغی دستگیر شد که میگه من هیچکاره هستم

      • علیپور:

        من تبریز هستم و در تیز خودرو ایرانیان ثبت نام کرده بودم لطفا یک نفر بامن تماس بگیره ۰۹۱۴۲۳۸۳۸۲۶

      • مددی:

        با سلام. طبق اطلاع همه بجز یک نفر را دستگیر کرده اند.موسوی هم دستگیر شده

    • javad:

      سلام شرمنده اخبار جدیدی نداری.

      • مددی:

        با سلام. طبق اطلاع همه بجز یک نفر را دستگیر کرده اند.موسوی هم دستگیر شده.

        • مددی:

          با سلام پرونده تیز خودرو در تاریخ ۹/۸/۹۴ در دادسرای شهید قدوسی و دادسرای ناحیه ۳ شعبه ۱۰۲۷ برای ثبت در کامپیوتر در جریان است.شماره دادسراو شعبه ۱۰۲۷ به قرار زیر است ۰۲۱-۸۸۸۷۳۷۹۶الی۸ میباشد .لطفا زیان دیدگان به شعبه مربوطه دائم تلفنی زنگ بزنند. و پیگیر روند پرونده باشند.

  23. امیر:

    با سلام.
    کجای دنیا پولتو میگیرن رسید دریافت ماشین ازت میگیرن و تو اتاقشون رات نمیدن تا بپرسی چه بلایی دارن سرت میارن؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.