کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی بازداشت شد

فرمانده انتظامی میانه از دستگیری فردی ۳۵ ساله با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کلاهبرداری از ۷۵ نفر شهروند میانه‌ای با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام در اداره اطلاعات میانه خبرداد.

کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی بازداشت شد

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ محمدتقی سلطانی گفت: در پی وصول چندین فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی شهرستان که فردی ۳۵ ساله با تبلیغ واهی نسبت به رهن فروش منازل، لاستیک و… با تنظیم قرارداد‌های صوری و کلاهبرداری به میزان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از تعداد ۷۵ نفر اقدام کرده بود، پیگیری موضوع به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

او افزود:سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی میانه با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی متهم متواری که اهل و ساکن میانه بوده را در یکی از استان‌های کشور شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میانه و پشتیبانی سربازان گمنام امام زمان (عج) و اعزام یک تیم درعملیات پلیسی و غافلگیرانه نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به شهرستان میانه انتقال دادند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده پس از مواجهه با دلایل و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و پرونده به دادسرا ارسال و متهم پس از قرار صادره روانه زندان شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.