“کلاه قرمزی” در چند قدمی ۵ میلیاردی شدن

گزارش باشگاه خبرنگاران از فروش فیلم های سینمایی؛

فیلم سینمایی “کلاه قرمزی و بچه ننه” با ۳۸ روز نمایش فروشی در کل کشور فروشی ۴ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای باشگاه خبرنگاران فیلم های سینمایی در حال اکران این روزها در حالی روزهای پایانی خود را سپری می کنند که فیلم سینمایی “کلاه قرمزی و بچه ننه” به کارگردانی ایرج طهماسب با داشتن ۳۹ روز نمایش و ۳۵ سالن سینمایی در تهران روز گذشته فروشی ۳۲ میلیون تومانی را تجربه کرد.
این فیلم که این روز ها با افت فروش بسیار روبرو است در مجموع فروش خود را در کل کشور به ۴میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان رسانید.
فیلم سینمایی “ضد گلوله” به کارگردانی صطفی کیایی با داشتن ۲۰سالن سینمایی و۳۹ روز نمایش فروشی ۵۷۰میلیون تومانی را برای خود رقم زده است.
فیلم سینمایی “تو و من” به کارگردانی اصغر بانکی با داشتن ۲۳ سالن سینمایی مجموع فروش خود را به ۳۱۰ میلیون تومان رسانید.
فیلم سینمایی “بی خداحافظی” نیز با فروشی ۳۲۰ میلیون تومانی از سینما خداحافظی می کند امید است با اکران فیلم جدید دوره در فصل پاییز شاهد رونق و روشنی سالن های سینمایی باشیم که سه فیلم سینمایی جدید برپرده های سینمایی رفتند.
 فیلم سینمایی “بغض” به کارگردانی رضا درمیشیان، “بوسیدن روی ماه” به کارگردانی همایون اسعدیان، “من همسرش هستم” به کارگردانی مصطفی شایسته سه فیلم سینمایی جدیدی هستند که در سی امین جشنواره بین الملل فیلم فجر به نمایش درآمدند و حالا فرصت اکران پیدا کردند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.