کلوزه: مسی بهترین است

۲۸ام بهمن ،

میروسلاو کلوزه فاش کرد که در یک قدمی پیوستن به بارسلونا بود اما بایرن در نهایت او را جذب کرد.

به گزارش ایسنا،کلوزه در سال ۲۰۰۷ با ۷٫۵ میلیون یورو از وردربرمن جدا شد و به بایرن‌مونیخ پیوست. او که در لاتزیو به روزهای اوجش برگشته است، گفت: “طبیعتا دوست دارم، در بارسلونا بازی کنم اما به خاطر شرایط سنی‌ام این انتقال شدنی نیست. در سال ۲۰۰۷ در آستانه پیوستن به آبی‌-اناری‌ها بودم اما در آخرین لحظه بایرن‌مونیخ کار را تمام کرد. بارسلونا از بهترین تیم‌های جهان است. پیوستنم به بایرن‌ مونیخ تصمیم درستی بود و چیزهای زیادی به من یاد داد. حضور در بایرن عشق و علاقه‌ام را به فوتبال زیاد کرد. پیوستنم به لاتزیو هم تصمیم درستی بود. با این که تیم‌های بزرگ زیادی از انگلیس، آلمان و ترکیه من را می‌خواستند اما تصمیم گرفتم، به فوتبال ایتالیا بروم و لاتزیو را انتخاب کنم.”

کلوزه چندی پیش اعتراف کرد، در دیدار تیمش برابر ناپولی با دست توپ را وارد دروازه‌ حریف کرده است. اعتراف این مهاجم آلمانی ستایش بسیاری را در رسانه‌های اروپایی به دنبال داشت؛ تا جایی که روزنامه‌ الموندو دیپورتیو جایزه بازی جوانمردانه را به او داد.

بهترین گلزن جام جهانی ۲۰۱۰ در ادامه سخنان خود به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت: “مسی دو بار کفش طلا را به دست آورده است. او گلزنی فطری است. دستیابی او به چهار توپ طلا برای دیگر بازیکنان ناکامی به شمار می‌آید. با این حال او مهارت‌های ذاتی دارد و بدون شک بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است. همه چیز طبق روال مسی پیش می‌رود. زمین و زمان به کام اوست.”

بسیاری بر این باورند که درخشش مسی در بارسلونا به خاطر حضور ژاوی و اینیستا است و اگر این دو بازیکن نبودند، مسی الان برنده چهار توپ طلای پی‌درپی نبود. کلوزه چنین نظری را قبول ندارد: “همه می‌دانند که ژاوی و اینیستا چگونه توپ را به گردش درمی‌آورند. با وجود احترام زیادی که برای ژاوی و اینیستا قائلم، فکر نمی‌کنم، عملکرد مسی با بازی نکردن در کنار آنها پایین بیایید. مسی صرف‌نظر از هر چیزی بهترین است. او مهاجمی رویایی و بازیسازی ممتاز است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.