کلیات لایحه بودجه تصویب نشد/احتمال برگشت کلیات بودجه به دولت

۱۹فروردین۱۳،

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت:‌ اعضای این کمیسیون با تصویب کلیات لایحه بودجه مخالفت کردند بنابراین ادامه رسیدگی به این لایحه بودجه به جلسه بعدی موکول شد.

جعفر قادری نماینده شیراز در گفتگو باخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به بررسی کلیات لایحه بودجه در جلسه بعد از ظهر امروز (دوشنبه ۱۹فروردین‌ماه) کمیسیون تلفیق اشاره کرد و گفت: در جلسه بعد از ظهر امروز مباحث جاری را پیگیری کردیم و دو نظریه وجود داشت که آیا به همین منوال ادامه دهیم یا اینکه دولت توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه کند در نتیجه موضوع به رای گذاشته شد و نمایندگان با ادامه بررسی کلیات لایحه بودجه موافقت نکردند.

وی افزود: بنابراین مقرر شد نمایندگان دولت در جلسه بعدی کمیسیون تلفیق که بعد از ظهر فردا برگزار خواهد شد، حاضر و توضیحات خود را ارائه دهند و در صورت موافقت اعضای کمیسیون تلفیق کلیات لایحه بودجه تصویب شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق در خصوص احتمال رد کلیات لایحه بودجه و برگشت آن به دولت برای اولین بار در تاریخ بودجه‌نویسی کشور گفت: تصمیم‌گیری در این زمینه در اختیار نمایندگان است که رای مثبت دهند یا رای منفی، ولی احتمال هر امری وجود دارد.

قادری همچنین به تغییرات احتمالی در شاکله اصلی لایحه بودجه اشاره کرد و گفت: جابجایی اعداد و ارقام اصلی لایحه بودجه محتمل بوده و شاید رقم بودجه عمومی در نظر گرفته شده نیز تغییر کند.

لازم به ذکر است؛ لایحه بودجه سال تازه نهم اسفندماه سال قبل توسط معاون پارلمانی رئیس جمهور تسلیم هیات رئیسه مجلس شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.