کلیپ تصویری درگذشتگان سال در اسکار بحث انگیز شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

در حالی که تنها چهار روز به برگزاری مراسم هشتاد و ششمین دوره جوایز اسکار باقی مانده ، کلیپ تصویری درگذشتگان سینما در سال قبل ، که قرار است در خلال مراسم به نمایش درآید بحث برانگیز شده است.

به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از هنرآنلاین، یکی از بحث های رایج در این زمینه است که آیا باید تنها به نمایش چهره های نامدار درگذشته اکتفا کرد و یا سینماگران کمتر شناخته شده هم در این میان سهمی خواهند داشت؟

به سبب محدودیت های زمانی آکادمی تصمیم دارد از نمایش چهره ، نام و بخشی از آثار سینماگران درگذشته کمتر شناخته شده صرف نظر کند.چهره های نامداری از سینمای جهان در یک سال اخیر درگذشته اند که از میان آنان می توان به فیلیپ سیمور هافمن ، جیمز گندولفینی ،پیتر اوتول،تام شراک ، شرلی تمپل ،دیانا دربین ، جوان فونتن، راجر ایبرت ، ری دالبی ، ری هری هاوزن ، پل واکر و المور لئونارد اشاره کرد.

کلیپ تصویری درگذشتگان اواخر ماه ژانویه آماده شده است.اما درگذشت هرولد رامیس در هفته قبل سبب شده تا تغییراتی در آخرین لحظات در این کلیپ اجتناب ناپذیر باشد.این فیلم کوتاه یکی از احساس برانگیز ترین لحظات مراسم اسکار در هر سال را رقم می زند.هرچند زمانی که تصویر لنی ریفنشتال مستند ساز آلمان نازی به نمایش درآمد ، گروهی از مهمانان به این امر اعتراض کردند.

ضمن آنکه وقتی تصویر فارا فاست به نمایش درآمد گروهی اعتراض کردند که او بیشتر به عنوان بازیگر سریال ها و فیلم های تلویزیونی شناخته شده نه بازیگر سینما.از سوی دیگر سال قبل سارا جونز یکی از عوامل فیلم “سوار نیمه شب” بر اثر اتفاق ای سر صحنه فیلمبرداری جان باخت.آیا او که چهره شناخته شده ای نیست در کلیپ تصویری درگذشتگان سال در مراسم اسکار سهمی خواهد داشت؟
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.