کمبود نقدینگی عامل تاخیر پروژه ها

به گزارش نوساز، مجید جلیل سرقلعه درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، ‌ افزود: پروژه های عمرانی عمدتا به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم تحقق درآمدهای دولت عقب مانده است که امیدواریم با گشایشی که درفروش نفت و استحصال ارزانجام شده است مشکل پروژه های عمرانی وزارت راه حل شود.

نماینده مردم لردگان درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مشکلات اقتصادی درتاخیرپروژه های عمرانیر  حرف اول را می زند اما در برخی موارد هم سوء مدیریت و بی توجهی موثر است.

وی گفت: متاسفانه مشکل امروز دربخش راه سازی “قیر” است چرا که کارخانجات، قیر مورد نیاز وزارت راه و شهرسازی را به دلیل کمبود نقدینگی این وزارتخانه تحویل نمی دهند از این رو قرار است برای حل این مشکل به‌جای پول به کارخانجات نفت بدهند و قیر تحویل بگیرند.

جلیل سرقلعه درباره اخذ مالیات از خانه های خالی با بیان اینکه اخذ مالیات بر خانه های خالی از احتکار مسکن جلوگیری می کند افزود: با دریافت مالیات از خانه های خالی ، درآمدهای دولت افزایش یافته وشاهد کاهش قیمت مسکن خواهیم بود.

نماینده مردم لردگان درمجلس با تاکید بر این که دولت ساخت مسکن مهر را اولویت اول خود قراردهدو از سرعت ساخت نکاهد گفت: اخذ مالیات از خانه های خالی از سکنه هزینه های نگهداری  این واحدها را افزایش و موجب عرضه این کالا و تعادل در بازار می شود.

وی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی گفت: درهیچ کجای دنیا مرسوم نیست که یک اتوبان یک بانده برای اتصال ۷ استان یا بیشتر استفاده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: نسبت به حادثه خیزبودن و استاندارد نبودن این جاده بارها هشدارداده بودیم و امیدواریم با حادثه اخیر وزارت راه نسبت به حادثه خیز بودن این جاده متقاعد شده باشد.


آخرین اخبار
منبع: نوسازنیوز
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.