کمپانی Meizu: یک آپدیت نرم افزاری برای فعال شدن همزمان ۸ هسته چیپهای اکسینوس عرضه میشود

ممتازنیوز:

072913_Nuevo_Exynos_5_Octa_Doble_potencia_de_graficos_20_mas_de_CPU_y_menor_consumo_2

تراشه اکسینوس ۵ اکتا سامسونگ به یکی از محصولاتی تبدیل شده که این روزها بحث های مختلفی در مورد آن در جریان است، پردازنده ۸ هسته ای که در واقع نمی تواند از تمام هسته ها در یک زمان استفاده کند. هر دو تراشه ۵۲۱۰ و ۵۴۲۰ می توانند از چهار هسته Cortex-A7 یا چهارهسته Cortex-A15 در یک زمان استفاده کنند. قرار است سامسونگ این موضوع را حل کند و این شرکت دیروز اعلام کرد که با انجام یک آپدیت کار فعال شدن همه هسته ها را انجام خواهد داد. این کار تا انتهای سال جاری انجام می شود.

اما بغیر از سامسونگ، شرکت Meizu هم خبرهای خوبی در این زمینه دارد، شرکتی که از تراشه Exynos در محصولاتش استفاده می کند. همانطور که می دانید در اسمارت فون جدید Meizu MX3 از چیپ Exynos 5 Octa سامسونگ استفاده شده و احتمالا این کمپانی در آینده نیز علاقمند به استفاده از این تراشه ها خواهد بود. ظاهرا Meizu از قضیه فعال شدن هشت هسته این تراشه کاملا مطمئن است و به این موضوع اشاره نموده است. استفاده از هشت هسته همزمان با یک آپدیت نرم افزاری شدنی است.

Meizu همچنین اشاره می کند که پرچمدار آنها MX3 این آپدیت را سال آینده دریافت خواهد کرد. به نظر می رسد که دارندگان اسمارت فون های Galaxy S4 و Galaxy Note 3 (نسخه اکسینوسی) نیز می بایست انتظار دریافت اینچنین آپدیتی را داشته باشند.

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.